اطلاعات دوره
آموزش کتاب 4000 Essential English Words - جلد چهارم - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش کتاب 4000 Essential English Words - جلد چهارم - متوسط

129,600 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 129,600 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش کتاب 4000 Essential English Words قصد داریم در 12 ساعت به طور کامل و خط به خط ویرایش دوم کتاب 4000 واژه ضروری زبان انگلیسی را آموزش دهیم. با یک آموزش دیگر از سری آموزش های زبان انگلیسی با استفاده از کتاب 4000 Essential English Words در خدمت شما هستیم. در این دوره و در ادامه آموزش های قبلی قصد داریم به آموزش و تدریس جلد پنجم کتاب 4000 واژه ضروری بپردازیم و به صورت کامل این کتاب را بررسی و شما را با لغات جدید این کتاب آشنا کنیم. در این دوره همانند دوره های قبلی از ویرایش دوم کتاب استفاده می کنیم که در حدود 12 ساعت ویدیو آموزشی به طور کامل و خط به خط 30 درس کتاب 4000 Essential English Words را تدریس می کنیم. روش تدریس بدین صورت است که ابتدا تلفظ اصلی لغات را باهم کاری می کنیم و سپس به ترجمه و معنی لغت می پردازیم و معادل انگلیسی آن را بیان می کنیم و در نهایت در قالب یک متن با لغات گفته شده بیشتر آشنا می شویم. تلاش کرده ایم در این مجموعه آموزشی به تمام جزئیات کتاب توجه کنیم و به طور کامل و خط به خط آن ها را بررسی کنیم. در این جلد از کتاب ۴۰۰۰ لغت بیشتر به لغات آکادمیک و متون دانشگاهی و علمی پرداخته می شود و برای افرادی که قصد شرکت در آزمون های بین المللی را دارند بسیار مناسب است.
دوره آموزش کتاب 4000 Essential English Words - جلد چهارم - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 ساعت و 21 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط محمد مصلح مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 129,600 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کتاب 4000 Essential English Words - جلد چهارم - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی