اطلاعات دوره
آموزش کتاب 4000 Essential English Words - جلد دوم - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش کتاب 4000 Essential English Words - جلد دوم - مقدماتی

129,600 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 129,600 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش زبان انگلیسی با کتاب 4000 Essential English Words جلد دوم در 12 ساعت به صورت خط به خط و کامل ویرایش دوم کتاب 4000 واژه ضروری تدریس می شود. این دوره آموزش زبان انگلیسی شامل آموزش 30 درس جلد دوم کتاب 4000 Essential English Words است، تدریس این دوره آموزشی به صورت خط به خط و کامل می باشد، هر درس کتاب 4000 واژه ضروری زبان انگلیسی شامل بخش های مختلفی است که تلاش کرده ایم به طور ساده و روان پرکاربردترین لغات زبان انگلیسی را با استفاده از 4000 واژه ضروری تدریس کنیم.  روش تدریس و یادگیری در این دوره بدین صورت است که ابتدا تلفظ اصلی لغات هر درس را باهم کاری می کنیم و سپس به ترجمه و معنی لغت می پردازیم و معادل انگلیسی آن را بیان می کنیم و در نهایت در قالب یک متن با لغات گفته شده بیشتر آشنا می شویم. بعد از تسلط کامل به واژگان به سراغ تمرین های کتاب رفته و به طور کامل و خط به خط آن ها را بررسی و پاسخ می دهیم.
دوره آموزش کتاب 4000 Essential English Words - جلد دوم - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 11 ساعت و 44 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط محمد مصلح مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 129,600 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کتاب 4000 Essential English Words - جلد دوم - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی