اطلاعات دوره
آموزش کتاب Amis et compagnie 1
مسیر آموزشی

آموزش کتاب Amis et compagnie 1

48,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: 48,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره یادگیری مکالمه زبان فرانسه با داستان قصد داریم با استفاده از کتاب Amis et compagnie 1 به آموزش مقدماتی زبان فرانسه با داستان بپردازیم. یکی از راه های جذاب برای یادگیری زبان مطالعه داستان است و اغلب زبان آموزان برای یادگیری لغت های جدید و آشنایی با طرز استفاده از لغات در جملات به مطالعه داستان می پردازند. آموزش فرانسه با داستان، راهی است که به شما کمک می کند که با تلفظ لغات آشنا شوید و بتوانید از لغات به درستی در جملات خود استفاده کنید. در این دوره کوتاه قصد داریم در سطح مبتدی به آموزش مکالمه فرانسه با داستان بپردازیم. در آموزش مکالمه زبان فرانسه با داستان که شامل 12 ویدیو کوتاه است داستان سه تفنگ دار (کتاب Amis et compagnie 1) اثر الکساندر دوما که به صورت داستان مصور است را بررسی خواهیم کرد که در این دوره نکات مهم و مکالمات روزمره را با استفاد از این داستان می آموزید. روش تدریس در این دوره بدین صورت است که ابتدا فایل صوتی کتاب را می شنوید و سپس مدرس متن داستان را برای شما خوانده و به صورت کامل ترجمه می کند.
دوره آموزش کتاب Amis et compagnie 1 دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 47 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط نیلوفر متشابهی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 48,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کتاب Amis et compagnie 1 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رشته ادبیات سراسر اینترنت را در صفحه رشته ادبیات در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی