اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
وبینار آموزش تندخوانی و افزایش تمرکز
مسیر آموزشی

وبینار آموزش تندخوانی و افزایش تمرکز

250,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 250,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در وبینار آموزش تندخوانی و افزایش تمرکز قصد داریم به آموزش تکنیک ها و اصول تند توانی و مطالعه صحیح به صورت جامع بپردازیم. در حال حاضر روش های مختلفی برای مطالعه ارائه شده که هرکدام بسته به هدف از مطالعه کاربرد خود را دارد، اما تندخوانی یکی از روش های کاربردی است که همه افراد با یادگیری تکنیک های آن می توانند سرعت و کیفیت مطالعه خود را افزایش دهند. در روش تندخوانی علاوه براینکه سرعت مطالعه افزایش پیدا می کند، مهارت تمرکز و درک مطلب نیز بیشتر می شود. اگر شما هم جز افرادی هستید که در مطالعه مشکل دارند و تمایل دارید که در حداقل زمان ممکن مطالعه مفیدی داشته باشید، پس ما را در این دوره همراهی کنید. افراد اغلب با صدای بلند مطالعه می کنند که از رایج ترین مشکلات مطالعه است که با یادگیری تندخوانی می توانید آن را برطرف کنید. یعنی یاد می گیرید که چطور چشم خوانی کنید و چندین برابر سرعت خود را در زمان مطالعه افزایش دهید. همانطور که قبلا اشاره کردیم در این دوره علاوه بر یادگیری تند خوانی نحوه صحیح مرور کردن، خلاصه نویسی و اصول تمرکز داشتن را می آموزید.
دوره وبینار آموزش تندخوانی و افزایش تمرکز دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 56 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط محمد بیگی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 250,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار آموزش تندخوانی و افزایش تمرکز را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی