اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مقدمه‌ای بر SQL
مسیر آموزشی

آموزش مقدمه‌ای بر SQL

389,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 389,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

Microsoft SQL Server یکی از بهترین سیستم‌های مدیریت پایگاه داده در جهان است. این سیستم مدیریت پایگاه داده به طور مداوم توسعه یافته و به‌طور گسترده استفاده می‌شود. دوره آموزش آموزش SQL SERVER مقدماتی با هدف آموزش این ترند در حوزه تکنولوژی تهیه و تدوین شده است که در ادامه آن را معرفی خواهیم کرد. آموزش SQL SERVER مقدماتی دوره های آموزش SQL Server برای ارائه دانش و مهارت به افراد برای کار موثر با Microsoft SQL Server، یک سیستم مدیریت پایگاه داده ‌ای محبوب، طراحی شده است. این دوره طیف وسیعی از موضوعات را شامل می‌شود، از پرس و جو اولیه و دستکاری داده‌ها تا مدیریت پیشرفته پایگاه داده و بهینه‌سازی عملکرد. در دوره آموزش SQL SERVER مقدماتی چه مباحثی تدریس خواهد شد؟ بدون شک نرم‌افزار Microsoft SQL Server یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای مدیریت بانک‌های اطلاعاتی است. آشنایی با مفاهیم پایگاه‌داده و ساخت Query بر روی پایگاه‌داده تنها در قسمت‌های ابتدای درس گنجانده شده و موارد تکمیلی در ادامه به‌صورت فشرده آموزش‌ داده ‌شده است. هدف این دوره SQL Server، آموزش بیشترین تعداد مفاهیم مهم و کاربردی SQL در کمترین زمان ممکن بوده تا فرایند یادگیری تا حد ممکن ساده شود. علاوه بر این، از آموزش مفاهیم خیلی تخصصی در این دوره چشم‌پوشی شده تا هرچه ساده‌تر و سریع‌تر مفاهیم پایه‌ای SQL را فرابگیرید.  هر قسمت برای طرح مفهوم در ابتدا طراحی شده و بعد از آن مثال‌ها و توضیح چگونگی نوشتن SQL ساختارسازی شده است. این نحوه آموزش به شما کمک می‌کند که مفهوم‌ها را خیلی بهتر درک کنید. بعد از گذراندن این دوره آموزش SQL Server قادر خواهید بود که با اعتمادبه‌نفس کافی شروع به نوشتن در SQL کنید. SQL را به صورت عملی فرابگیرید. این آموزش که به صورت فشرده طراحی شده تا در کمترین زمان با مثال های متنوع SQL را یاد بگیرید. دوره آموزش SQL Server مقدماتی برای چه کسانی مناسب است؟ دوره آموزش مقدماتی SQL Server برای افراد مختلف مناسب است از جمله موارد زیر: مبتدیان بدون تجربه قبلی: اگر با SQL Server و به طور کلی پایگاه داده ها تازه کار هستید، این دوره یک نقطه شروع عالی است. این به شما یک پایه محکم در مفاهیم SQL Server، اصطلاحات و تکنیک‌های اولیه پرس و جو ارائه می‌دهد. مدیران پایگاه داده (DBA): اگر شما مسئول مدیریت و نگهداری پایگاه داده‌های SQL Server هستید، این دوره مقدماتی می‌تواند به شما در درک اصول اساسی، معماری پایگاه داده و وظایف مدیریتی خاص SQL Server کمک کند. توسعه دهندگان: چه یک توسعه دهنده نرم افزار، توسعه دهنده وب یا تحلیلگر داده باشید، یادگیری SQL Server می‌تواند بسیار سودمند باشد. این دوره مقدماتی اس کیو ال سرور نحوه بازیابی و دستکاری داده‌ها با استفاده از پرس و جوهای SQL و همچنین درک اصول طراحی پایگاه داده را به شما آموزش می‌دهد. متخصصان فناوری اطلاعات: اگر در زمینه فناوری اطلاعات کار می‌کنید و نیاز به تعامل با پایگاه داده‌های SQL Server دارید، این دوره مقدماتی می‌تواند مهارت‌های لازم برای انجام کارهایی مانند استخراج داده‌ها، گزارش دهی و تجزیه و تحلیل را در اختیار شما قرار دهد. در مجموع دوره آموزشی مقدماتی SQL Server برای هرکسی که می‌خواهد کار با پایگاه داده‌های SQL Server را بدون توجه به سابقه و نقش شغلی خود بیاموزد مناسب است.
دوره آموزش مقدمه‌ای بر SQL دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 11 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط امیر نعمت الهی سروستانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 389,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدمه‌ای بر SQL را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایگاه داده سراسر اینترنت را در صفحه پایگاه داده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی