اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اسپیکینگ تافل
مسیر آموزشی

آموزش اسپیکینگ تافل

930,300 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 930,300 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :5 نظر3.8
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.2
  • مدرس:هادی فدایی4.5
  • زمان:13 ساعت و 47 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

مهارت اسپکینگ جز چالش‌های بسیاری از شرکت‌کنندگان آزمون تافل است. این دوره برای تقویت مهارت اسپکینگ و آمادگی برای آزمون تافل است. در این‌ دوره به نکات و موضوعات حائز اهمیت برای کسب نمره بالا در قسمت اسپیکینگ آزمون پراخته می‌شود.   هدف از برگزاری دوره چیست؟ این دوره به منظور افزایش مهارت اسپیکینگ برای آزمون تافل طراحی شده است و  شرکت‌کنندگان در این دوره، الگوهای مناسب برای هر تسک اسپیکینگ را آموزش می‌بیند و با مثال‌های واقعی آزمون آشنا می‌شوند. همچنین برای افزایش توانایی‌های دانشجویان در طی این دوره، مثال‌هایی که نمره بالایی در آزمون دریافت کرده‌اند، با جزئیات بررسی می‌شوند و پروژه‌های استانداردی با تایم‌های واقعی برای شرکت‌کنندگان طراحی شده است. این پروژه‌ها با نظر خود استاد تصحیح خواهد شد.   دوره برای چه کسانی مناسب است؟ با توجه به مهارت محور بودن این دوره و بررسی مثال‌های واقعی آزمون‌های اخیر و همچنین امکان تصیح پروژه‌ها، این دوره مناسب تمام افرادی می‌باشد که داوطلب شرکت در آزمون تافل هستند و قصد افزایش نمره خود در بخش مهارت اسپیکینگ و آشنایی با آزمون تافل را دارند.  
دوره آموزش اسپیکینگ تافل دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 13 ساعت و 47 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط هادی فدایی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 930,300 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اسپیکینگ تافل را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی