اطلاعات دوره
آموزش رایگان رابط گرافیکی Tkinter پایتون
مسیر آموزشی

آموزش رایگان رابط گرافیکی Tkinter پایتون

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:12 نظر4.4
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:علی بیگدلی4.5
  • زمان:4 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

کاربرد دوره آموزش رایگان Tkinter در پایتون چیست؟ مهم‌ترین کاربرد آموزش Tkinter در پایتون طراحی نرم‌افزارهای گرافیکی در این زبان برنامه‌نویسی است. Tkinter در واقع یکی از کتابخانه‌های پایتون است که به کمک PyQT5 کار طراحی گرافیکی برنامه‌های نوشته شده به زبان پایتون را امکان‌پذیر می‌کند. آموزش کامل Tkinter درک ساختار و کار با کتابخانه PyQt5 را برایتان ساده‌تر می‌سازد؛ در نتیجه این کتابخانه‌ها یک محیط گرافیکی خوب و ساده را برای نرم‌افزارتان به ارمغان می‌آورند. از آنجایی که کتابخانه Tkinter در پایتون با محدودیت‌هایی روبه‌رو است، نمی‌توانید از آن استفاده گسترده‌ای در انجام پروژه‌هایتان داشته باشید. اما اگر قصد شروع طراحی اپلیکیشن و نرم‌افزار دارید، آموزش رایگان Tkinter پایتون می‌تواند نقطه شروع بسیار خوبی برایتان باشد.   هدف از یادگیری دوره آموزش رایگان Tkinter در پایتون چیست؟ فراگیری آموزش Tkinter و کار با آن بسیار راحت است. شما با یادگیری این کتابخانه می‌توانید به‌سرعت یک رابط گرافیکی ساده با عملکرد سریع طراحی کنید؛ بنابراین آموزش Tkinter پایتون برای وارد شدن به دنیای طراحی اپلیکیشن بسیار مفید خواهد بود. هدف از یادگیری دوره آموزش کامل Tkinter رایگان این است که شما را برای ورود به طراحی نرم‌افزار آماده کند. همچنین پس از فراگیری آموزش Tkinter می‌توانید کتابخانه قدرتمند و پیشرفته‌تر PyQt5 را با سرعت بیشتر و به‌آسانی یاد بگیرید.   دوره آموزش رایگان Tkinter در پایتون مناسب چه کسانی است؟ کسانی که می‌خواهند طراحی اپلیکیشن با پایتون را شروع کنند. کسانی که برای نرم‌افزارشان به یک رابط کاربری سریع و ساده نیاز دارند. کسانی که قصد یادگیری کار با PyQt را دارند.   بعد از فراگیری دوره آموزش رایگان Tkinter در پایتون چه مهارت‌هایی کسب خواهید کرد؟ ایجاد یک محیط گرافیکی خوب و ساده برای کاربر طراحی دکمه‌ها، برچسب‌ها، فیلدهای گرفتن ورودی و ... طراحی یک محیط و رابط گرافیکی کاربری با پردازش سریع   سرفصل‌های دوره آموزش رایگان Tkinter در پایتون چیست؟ دوره آموزش رایگان Tkinter پایتون به شما توانایی ساخت یک رابط گرافیکی با محیطی ساده و عملکردی سریع را می‌دهد. ابتدا شما به طور کامل با این کتابخانه و تا حدودی با کتابخانه‌های مشابه پایتون برای طراحی رابط کاربری مانند PyQt ،Kivy ،wxpython و ... آشنا می‌شوید. در دوره آموزش رایگان Tkinter در پایتون طی 22 جلسه، طراحی گرافیکی را با استفاده از این کتابخانه و ابزارها و ویجت‌های مختلف به‌سرعت یاد می‌گیرید. پس از یادگیری ساخت بدنه اصلی رابط گرافیکی، کار با برچسب، متن، دکمه‌، checkButton ،Radiobutton ،canvas و سایر ابزارهای لازم به شما آموزش داده می‌شود. استفاده از این ابزارها بسیار آسان بوده و سینتکس آن به‌راحتی قابل یادگیری است. 
دوره آموزش رایگان رابط گرافیکی Tkinter پایتون دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط علی بیگدلی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان رابط گرافیکی Tkinter پایتون را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Python سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Python در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سهیل

ممنونم از استاد که این اموزش خوب را رایگان در اختیار ما قرار داد

کاربر مکتب‌خونه

ممنونم از دانشی که داشتید و به ما هم انتقالش دادید،موفق باشید

کاربر مکتب‌خونه

خیلی عالی درس دادین فقط تمرین میخواد تا تو ذهنمون بره

مریم

مطالب ارائه شده توی این دوره برای مخاطبی مثل من که توی برنامه نویسی با زبان پایتون تقریبا مبتدی محسوب میشم و هیچ آشنایی قبلی نسبت به کتابخونه هایی که میشه باهاش کار گرافیکی کرد نداشتم سرنخ و دید خیلی خوبی ایجاد کرد و نحوه ارائه و فن بیان استاد بیگدلی هم به درک راحت این دوره کمک زیادی کرد و مطالب خیلی به زبان ساده توضیح داده شدند.

کاربر مکتب‌خونه

خیلی ساده بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی