اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مقدماتی نرم‌افزار کتیا
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی نرم‌افزار کتیا

639,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 639,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

نرم‌افزارهای مهندسی مکانیک در سه بخش طراحی به کمک کامپیوتر (CAD)، ساخت به کمک کامپیوتر (CAM) و تحلیل به کمک کامپیوتر (CAE) مورد استفاده قرار می‌گیرند. نرم‌افزار کتیا (CATIA) هر سه کار بیان شده را با دقت بالا انجام می‌دهد و از این نظر کاربرد فراوانی در صنعت دارد. دوره آموزش مقدماتی نرم افزار کتیا نیز با هدف آموزش این نرم افزار محبوب تهیه و تدوین شده است که در ادامه معرفی خواهد شد.  کتیا یک نرم‌افزار طراحی صنعتی است که یک شرکت فرانسوی به نام داسو سیستم برای اولین بار تولید و استفاده کرد. این نرم افزار اولین بار برای توسعه‌ی یک جت جنگنده به نام میراژ استفاده شد و بعدها کم‌کم پایش به خیلی از شرکت‌های بزرگ و کوچک باز شد. این نرم‌افزار در ایران بسیار کاربردی بوده و در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرد. دوره آموزش کتیا مقدماتی دوره آموزش کتیا مقدماتی مکتب خونه در ٥ سرفصل شامل ٧ ساعت محتوای آموزش ویدیویی تهیه و تدوین شده است. در این دوره مقدمات کار با این ابزار کاربردی ارائه خواهد شد. کل مدت زمان لازم برای گذارندن این دوره 17 ساعت خواهد بود. دوره آموزش کتیا مقدماتی برای چه کسانی مناسب است؟ دانشجویان مقطع کاردانی ، کارشناسی و کارشناسی ارشد گرایش‌های مختلف رشته مکانیک خودرو می‌توانند از محتویات این دوره استفاده کنند.  همچنین برای هنرجویان مقطع دهم و یازدهم و دوازدهم رشته مکانیک خودرو و تمام کسانی که در زمینه طراحی قطعات مختلف خودرو در حال فعالیت هستند می‌توانند از آموزش‌ها این دوره بهره‌مند شوند. معرفی بخش‌های مهم کتیا که در این دوره مورد بررسی قرار می‌گیرد محیط Part design: در این محیط قطعات را در محیط سه‌بعی حجم می‌دهیم. نقشه‌هایی که در محیط sketcher طرح کرده‌ایم در این محیط به قطعات سه‌بعدی تبدیل می‌کنیم. محیط sketcher: در این محیط ما می‌توانیم طرح خود را در دو بعد طراحی کنیم و اندازه‌های لازم را منظور کنیم. محیط Assembly design: گاهی یک سیستم از چند قطعه تشکیل می‌شود و لازم است هر قطعه جداگانه طراحی شده و مونتاژ شود. این کار را در این محیط باید انجام داد. محیط Drafting: در صنایع برای تولید هر قطعه نقشه آن لازم است. در نرم افزار کتیا برای تولید نقشه از محیط drafting استفاده می‌کنیم. علاوه بر محیط‌های ذکرشده،  کتیا  دارای محیط‌های دیگری  مانند محیط طراحی سطوح آیرودینامیکی، طراحی سطوح نازک، تعیین پارامترهای فرایند ریخته‌گریریخته گری ، محیط طراحی ارگونومیک ، محیط طراحی ابر نقاط و غیره نیز است که این امکان را به ما می‌دهد تا طراحی‌های پیچیده را انجام داده و تحلیل‌های دقیقی انجام دهیم. به کمک کتیا، می‌توانیم هر قطعه صنعتی را طراحی کنیم و درنهایتدر نهایت نقشه‌های دوبعدی و سه‌بعدی آن را با دقت بالا به دست آوریم و دیگر به نقشه‌کشی با دست نیازی نخواهیم داشت.
دوره آموزش مقدماتی نرم‌افزار کتیا دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 18 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط امیر اینانلو مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 639,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی نرم‌افزار کتیا را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی