اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش بتن آرمه 1
مسیر آموزشی

آموزش بتن آرمه 1

529,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.3/5
وضعیت قیمت: 529,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :1 نظر3
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.2
  • مدرس:مرتضی ریاحی3
  • زمان:5 ساعت و 44 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

طراحی اعضای بتنی یکی از مهم‌ترین مباحث موجود در مقطع کارشناسی مهندسی عمران است. باتوجه‌به کاربرد زیاد سازه‌های بتنی در ایران، هر شخص برای فعالیت‌های مختلف در حیطه ساخت بایستی بر طراحی سازه‌های بتنی تسلط کافی داشته باشد. دوره آموزش طراحی سازه بتن آرمه یا آموزش بتن آرمه 1 با هدف آموزش این ترند مهم و در عین حال جذاب با همت مکتب خونه گردآوری شده است که در ادامه آن را معرفی خواهیم کرد. دوره جامع و تخصصی طراحی سازه بتن آرمه در این دوره آموزش بتن آرمه 1 به بررسی طراحی تیرها و دال‌های بتنی برای خمش، برش و پیچش پرداخته شده است و با حل‌ مثال‌های گوناگون سعی شده ابهامی برای استفاده از روابط مختلف باقی نماند. این دوره آموزشی در ٦ ساعت ارائه شده است و شامل سرفصل‌های مختلفی به صورت تئوری و عملی است. دوره آموزش بتن آرمه 1 برای چه کسانی مناسب است؟  استفاده از این دوره نه‌تنها برای دانشجویان کارشناسی، بلکه برای فارغ‌التحصیلانی که قصد فعالیت در عرصه ساخت را دارند مناسب است. تمایز این دوره ارائه فرمول‌های کوتاه پس از اثبات ساده برای آن‌ها بوده که می‌تواند در آزمون‌های استخدامی و کنکور کارشناسی ارشد مورداستفاده فراوان قرار بگیرد. در دوره آموزش بتن آرمه 1 چه چیز‌هایی یاد می‌گیریم؟ در این دوره آموزش بتن آرمه 1 با استفاده از آخرین ویرایش مبحث نهم مقررات ملی، طراحی آرماتورهای خمشی، خاموت و میل‌گردهای پیچشی برای تمام تیرهای بتنی آموزش داده می‌شود. همچنین مروری بر تحلیل بار اعضا و رسم دیاگرام‌های خمش و برش صورت پذیرفته و مقاطع بحرانی را برای هر نیرو به دست می‌آوریم. این آموزش به بررسی تیرهای بال‌دار، دال‌ها، تیر‌های مستطیلی شکل با میل‌گرد فشاری و خمشی پرداخته است و در انتهای این دوره قادر خواهید بود المان‌های مختلف تیر را به‌صورت دستی طراحی نموده و مشکلات و خرابی‌های ایجاد شده در آن را شناسایی نمایید.
دوره آموزش بتن آرمه 1 دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 44 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط مرتضی ریاحی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 529,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش بتن آرمه 1 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی