اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش فن بیان
مسیر آموزشی

آموزش فن بیان

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.2/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

فن بیان و سخنوری امروزه در جامعه ما نسبت به گذشته بیشتر موردتوجه قرار گرفته است و در جامعه‌ای که ما در آن زندگی می‌کنیم چه در جامعه کاری و چه در جامعه شخصی از آن بهره‌مند می‌شویم. ممکن است این در ذهنتان متبلور شود که من آدم توانمندی هستم، خیلی دانش دارم، خیلی مهارت دارم، ولی نمی‌توانم آن‌طور که باید به‌طرف مقابلم، به مدیرم، به مشتری و ارباب‌رجوع آن‌طور که باید، توانایی‌ها و قابلیت‌های خودم را ارائه کنم! چرا من این توانایی را ندارم؟ دوره آموزش فن بیان در مکتب خونه با هدف آموزش این مهارت تهیه و تدوین شده است که در ادامه آن را معرفی خواهیم کرد.  دوره آموزش فن بیان چیست؟ هدف دوره های آموزشی بیان، توسعه و اصلاح توانایی افراد برای برقراری ارتباط موثر و بیان خود با وضوح و اطمینان است. این دوره ها اغلب بر جنبه هایی مانند زبان بدن، مدولاسیون صدا، حالات چهره و دامنه احساسی تمرکز دارند. از طریق تمرین‌ها و راهنمایی‌های عملی، شرکت‌کنندگان تکنیک‌هایی را می‌آموزند تا افکار، احساسات و ایده‌های خود را به شیوه‌ای جذاب و جذاب منتقل کنند.  دوره آموزش فن بیان برای چه افرادی مناسب است؟ دوره های آموزش بیان برای بازیگران، سخنرانان عمومی، متخصصان در زمینه های مختلف و هر کسی که به دنبال بهبود مهارت‌های ارتباطی و حضور شخصی خود است مفید خواهد بود. چرا باید در دوره آموزش فن بیان شرکت کنیم؟ شرکت در دوره آموزش فن بیان می‌تواند مهارت‌های ارتباطی شما را افزایش دهد، اعتماد به نفس شما را در بیان خود تقویت کند، نشانه‌های غیرکلامی و زبان بدن را بهبود بخشد و به شما کمک کند افکار و احساسات خود را به طور موثر منتقل کنید. فرقی نمی‌کند بازیگر، سخنران عمومی یا حرفه‌ای در هر زمینه‌ای باشید، توسعه این مهارت‌ها می‌تواند بر توانایی شما در برقراری ارتباط با دیگران تأثیر ماندگاری بگذارد.
دوره آموزش فن بیان دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 49 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط کامران کیانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فن بیان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهارت ارتباطی سراسر اینترنت را در صفحه مهارت ارتباطی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی