اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
ذهنیت برنده با لوئیس همیلتون
مسیر آموزشی

ذهنیت برنده با لوئیس همیلتون

439,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 439,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :17 نظر4.5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.2
  • مدرس:Lewis Hamilton4.5
  • زمان:2 ساعت و 13 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هدف از دوره ذهنیت بر‌نده با لوئیس همیلتون چیست؟ لوئیس همیلتون به‌عنوان پرافتخارترین راننده فرمول 1 در تاریخ این ورزش، می‌داند که برای قهرمانی و برنده شدن چه چیزی لازم است. اکنون او به شما یاد می‌دهد که چگونه در زندگی خود به پیروزی دست یابید. چه از قبل اهداف خود را بدانید و چه هنوز در تلاش برای کشف آن‌ها هستید، یاد خواهید گرفت که چگونه با ترس‌های خود روبرو شوید، نکات منفی را به مثبت تبدیل کنید و به طور مداوم خود را به چالش بکشید تا پتانسیل واقعی خود را بیابید و به آن برسید. شما می‌توانید دوره ذهنیت برنده با لوئیس همیلتون را با دوبله اختصاصی مکتب‌خونه مشاهده کنید.
دوره ذهنیت برنده با لوئیس همیلتون دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 13 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Lewis Hamilton مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 439,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره ذهنیت برنده با لوئیس همیلتون را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی