اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کارگردانی، عکاسی، فیلم‌برداری و نویسندگی
مسیر آموزشی

آموزش کارگردانی، عکاسی، فیلم‌برداری و نویسندگی

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.3/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره به جهت یادگیری تمامی افراد(چه مبتدی چه حرفه ای) در چهار رشته هنری (کارگردانی، عکاسی، فیلمبرداری، نویسندگی) برگزار شده است.به احتمال قوی بعد از شنیدن این چهار رشته در کنار هم این دوسوال در ذهنتان بوجود آمده: چرا در دوره دوره آموزش کارگردانی، عکاسی، فیلمبرداری و نویسندگی، چهار رشته را باهم تدریس می‌کنید؟ کارگردانی رشته ای جامع است و شما برای اینکه کارگردانی قابل شوید باید بدانید که چطور با عکاس و فیلمبردار و نویسنده و... خود به زبان هنری خودشان صحبت کنید پس بل اجباری باید این چهار موضوع اساسی فیلمسازی باهم تدریس شود. این چهار رشته هرکدام به تنهایی طولانی هستند و این یعنی خیلی طول می‌کشد؟ خیر شما با استفاده از جزوه هنری فوق العاده پانزده صفحه ‌ای که در اختیارتان گذاشته شده می توانید دوره را ادامه دهید.
دوره آموزش کارگردانی، عکاسی، فیلم‌برداری و نویسندگی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 27 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط امیربهادر غلامی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کارگردانی، عکاسی، فیلم‌برداری و نویسندگی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی