اطلاعات دوره
آموزش Autodesk 3ds Max
مسیر آموزشی

آموزش Autodesk 3ds Max

310,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 310,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:لرنیکس0
  • مدرس:محمد‌رضا حبیبی0
  • زمان:7 ساعت و 27 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

نرم افزار 3DS Max ، اگر قدرتمندترین نرم‌افزار انیمیشن‌سازی نباشد، حداقل معروف‌ترین و محبوب‌ترین نرم‌افزار انیمیشن‌سازی در ایران است. در اکثر انیمیشن‌ها و جلوه‌های کامپیوتری در فیلم‌سازی، ردپایی از 3DS Max به چشم می‌خورد. این نرم‌افزار، مجموعه‌ای از خلاقانه‌ترین و بهترین ابزارها را برای طراحی 3 بعدی و انیمیشن در اختیار کاربران قرار می‌دهد. نرم‌افزار3DS Max همچنین دارای سیستم آنالیز نور Indirect Illumination & Radiosity و سیستم ذره Particle System  بسیار قدرتمند است که مناسب برای شبیه‌سازی تصاویر است و صحنه‌های واقعی برای کاربر ایجاد می‌کند. زبان برنامه‌نویسی نرم‌افزار تری دی مکس که MAXscript نام دارد قابلیت‌های برنامه را دوچندان می‌کند. فیلم‌ها اخیرا از 3DS Max  و یا نسخه‌های قبلی این برنامه تحت نام‌های قبلی ساخته شده آن در انیمیشن CGI استفاده می‌کنند، مانند Avatar و 2012 که شامل گرافیک کامپیوتر 3DS Max در کنار عمل بازیگری می‌کنند. 3DS Max  نیز در توسعه سه بعدی گرافیک کامپیوترها برای تعدادی از بازی‌های ویدیوئی استفاده می‌شود. شرکت‌های طراحی‌ معماری و مهندسی از 3DS Max  برای توسعه مفهوم هنر استفاده می‌کنند. معماران و گرافیست‌ها نیز می‌توانند از این برنامه برای پیش‌نمایش بناها و مدل‌هایی که هنوز ساخته نشده‌اند، استفاده کنند. از جمله توانایی‌های دیگر این نرم‌افزار قابلیت متحرک‌سازی آن است که این محصول را تبدیل به یکی از قدرتمندترین نرم‌افزارهای ساخت محصولات بصری در زمینه ساخت انیمیشن و تیزرهای تبلیغاتی کرده است همچنین این محصول دارای  pluginهای متعدد و قدرتمندی است که در صنعت جلوه‌های ویژه سینمایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
دوره آموزش Autodesk 3ds Max دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 27 دقیقه می‌باشد که در لرنیکس توسط محمد‌رضا حبیبی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 310,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش Autodesk 3ds Max را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی