اطلاعات دوره
آموزش راینو Rhinoceros پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش راینو Rhinoceros پیشرفته

310,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 310,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:لرنیکس0
  • مدرس:محمد خدابندلو0
  • زمان:11 ساعت و 34 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

راینو که یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای مورد استفاده طراحان و به خصوص طراحان صنعتی است. نرم‌افزار Rhinoceros در سال 1980 توسط برادران مک‌نیل (Mcneel) در سیاتل آمریکا طراحی گردید و در ساخت آن از سیستم نربز (Non-uniform Rational B-Spline)  استفاده شده است که در واقع یک سیستم ریاضی برای محاسبه و ارائه منحنی‌ها و سطوح گرافیک کامپیوتری است. سابقه نربز به سال 1950 میلادی برمی‌گردد که با توجه به نیاز صنایع کشتی‌سازی و تولید اتومبیل به وجود آمد. این سیستم ابتدا در صنعت خودرو و در نرم‌افزارهای مخصوص آن و سپس در زمینه‌های دیگر گرافیک کامپیوتری وارد شد. اصول ساخت سطوح در راینو بر ساخت منحنی‌ها استوار است. برای مدلینگ در محیط راینو ابتدا شبکه‌ای از منحنی‌ها در فضا ایجاد شده و سپس تبدیل به سطح می‌شوند.
دوره آموزش راینو Rhinoceros پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 11 ساعت و 34 دقیقه می‌باشد که در لرنیکس توسط محمد خدابندلو مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 310,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش راینو Rhinoceros پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی