اطلاعات دوره
تقویت مهارت خواندن در زبان ترکی استانبولی
مسیر آموزشی

تقویت مهارت خواندن در زبان ترکی استانبولی

187,600 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.9/5
وضعیت قیمت: 187,600 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره تقویت مهارت خواندن ترکی استانبولی چیست؟ در دوره تقویت مهارت خواندن ترکی استانبولی با استفاده از متون موجود در زندگی‌نامه‌ها و آثار معروف برخی از مشاهیر و نویسندگان معروف ترکیه، جملات فلاسفه و بزرگان، اشعار مولانا و حکایت‌های ارزنده و جذاب از ملا‌نصر‌الدین، مهارت خواندن به زبان ترکی استانبولی آموزش داده می‌شود. همچنین در این دوره با فرهنگ مردم ترکیه و غذا‌های لذیذ این کشور آشنا شده و به‌منظور بالابردن مهارت خواندن شما از متون خبری به زبان ترکی کمک گرفته می‌شود. مدرس این دوره با صدای بلند از روی این متون جذاب روخوانی می‌کند تا شما با تلفظ صحیح کلمات و لهجه ترکی هر‌چه بیشتر آشنا شوید.   هدف از دوره تقویت مهارت خواندن ترکی استانبولی چیست؟ هدف اصلی دوره تقویت مهارت خواندن ترکی استانبولی تسلط بیشتر زبان‌آموزان در مهارت خواندن و ایجاد اعتماد‌به‌نفس در آن‌ها برای درک کامل متون عمومی به زبان ترکی استانبولی است.  ازآنجایی‌که در زبان ترکی همان چیزی را که تلفظ کرده، می‌نویسند بنابراین مهارت خواندن یکی از ابتدایی‌ترین توانایی‌ها برای بالا‌بردن انگیزه زبان‌آموزان در آشنایی با متون ترکی استانبولی است.   دوره تقویت مهارت خواندن ترکی استانبولی مناسب چه کسانی است؟ افرادی که قصد  آموزش زبان ترکی استانبولی به دلیل علاقه‌مندی‌های شخصی و یا شرکت در آزمون‌های تخصصی در کشور ترکیه را دارند می‌توانند از این دوره بهره ببرند؛ همچنین اگر می‌خواهید به کشور ترکیه مهاجرت کنید می‌توانید از متون تخصصی به زبان ترکی استانبولی در زمینه‌های کاری استفاده نمایید.   بعد از فراگیری دوره تقویت مهارت خواندن ترکی استانبولی چه مهارت‌هایی کسب خواهید کرد؟ خواندن درک مطلب جمله‌سازی افزایش دامنه لغات کاربردی منابع، پیش‌نیازها و منابع مکمل در دوره تقویت مهارت خواندن ترکی استانبولی از منابع استاندارد ادبیات کشور ترکیه و مآخذ زبان ترکی استفاده شده است. علاوه‌برآن، گذراندن دوره آموزش زبان ترکی استانبولی سطح  A1.1برای آشنایی با حروف الفبای ترکی به‌عنوان پیش‌نیاز در نظر گرفته می‌شود. منابع مکمل این دوره شامل دوره‌های ذیل می‌باشند: آموزش زبان ترکی استانبولی سطح  A1.1 آموزش زبان ترکی استانبولی سطح  A1.2 آموزش زبان ترکی استانبولی سطح  A2.1 آموزش زبان ترکی استانبولی سطح  A2.2 ویژگی‌های متمایز دوره تقویت زبان ترکی استانبولی چیست؟ استفاده از اسلاید‌های متنوع به همراه تصویر‌هایی که با حروف درشت و روخوانی مدرس توضیح داده می‌شوند باعث شده تا مطالب هم‌زمان به‌صورت شنیداری و دیداری در حافظه‌تان جای بگیرند. تمامی محتوای ارائه شده در این دوره به فارسی ترجمه شده است تا بتوانید به درک مطالب ارائه شده برسید؛ علاوه بر آن، اشاره مختصری به نکات گرامری در زمینه تصویری کاربردی آن‌ها می‌گردد.
دوره تقویت مهارت خواندن در زبان ترکی استانبولی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط فاطمه عصری پور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 187,600 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره تقویت مهارت خواندن در زبان ترکی استانبولی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان ترکی سراسر اینترنت را در صفحه زبان ترکی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی