اطلاعات دوره
آموزش هوش هیجانی
مسیر آموزشی

آموزش هوش هیجانی

239,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 239,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:4 نظر4.9
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:مریم فلاحی4.8
  • زمان:5 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آنچه در این دوره می‌آموزیم: شناخت هوش هیجانی و مدیریت آن استفاده از هوش هیجانی در جهت بهبود زندگی کاری و شخصی ارتباط بهتر با اطرافیان شناخت بهتر خود و اطرافیان تربیت بهتر فرزندان بهبود روابط زناشویی استفاده از هوش هیجانی در جهت موفقیت تحصیلی
دوره آموزش هوش هیجانی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط مریم فلاحی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 239,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش هوش هیجانی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی

این دوره، به نظرم جز دوره‌های بسیار خوبی هست که در مکتب‌خونه وجود داره. چندین بار این دوره را خودم تماشا کردم. بسیار در حوزه ارتباطات، توسعه فردی برای من موثر بوده.

فرناز

سلام خیلی ممنونم هم از استاد و هم از مکتبخونه، محتوی به گونه ای هست که دانشِ تقویتِ هوش هیجانی رو در اختیار مخاطب قرار می ده. کمک خوبی برای من بود.

مهتاب

سلام خیلی ممنونم هم از سایت که چنین مطلبی رو در دروسشون جا دادن هم از استاد که با انرژی بالا و بسیار مسلط این موضوع کاربردی رو تدریس کردن. این درس به من کمک کرد که پازل بعد از دیدن و تشخيص هیجان در خودم کامل بشه و مفهوم پذیرش و توجه و تنظیم هیجان برام کامل شفاف و قابل درک بشه

حمیده

سلام بسیار عالی بود ممنون هم محتوی هم نحوه تدریس

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی