اطلاعات دوره
فنون یادگیری، تند خوانی و تقویت حافظه
مسیر آموزشی

فنون یادگیری، تند خوانی و تقویت حافظه

53,400 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 53,400 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آنچه در این دوره می‌آموزیم: مهارت خواندن با سرعتی در حدود سه برابر توانایی یک فارغ‌التحصیل معمول دانشگاهی مهارت درک مطلب و حافظه بالاتر از سطح میانگین جامعه پردازش و درونی کردن اطلاعات به شیوه‌ای بسیار مؤثر و کاربرد آن در یادگیری هر موضوعی کسب مهارت‌هایی دقیقاً مشابه آنچه که قهرمانان جهانی مسابقات حفظ کردن دارند
دوره فنون یادگیری، تند خوانی و تقویت حافظه دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط Jonathan Levi، Lev Goldentouch و ... مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 53,400 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فنون یادگیری، تند خوانی و تقویت حافظه را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رشته روان‌شناسی سراسر اینترنت را در صفحه رشته روان‌شناسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

حبیب

این آموزش در واقع با یک پی دی اف که شامل لینک هایی برای آموزش بیشتر و تمرین است کامل می شود و بدون آنها تنها یک ارائه و توصیف عمومی روش کار است. اما به هر حال ایده هایی به شما می دهد.

محسن

عرض سلام و احترام بابت ارایه دوره های کاربردی سپاسگزارم. قابلیت دانلود فایلها بصورت یکجا و یا حداقل بصورت دسته بندی شده وجود ندارد که البته عجیب بنظر میرسد.

کاربر مکتب‌خونه

دمتون گرم،همین.

کاربر مکتب‌خونه

یکی از بدترین ارائه هایی که تالا دیدم.. تماما فیلم خودش رو گذاشته داره حرف میزنه ..من چندین بار وسطش خوابم برد... علیرغم حرف هایی که داره میزنه هیچ انسجامی در گفتارش نداره .. اگه امکانش بود بش میگفتم .. واقعا اگه فیلمت رو با صدات جایگزین کنن چه فرقی در ارائه ت داره؟

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی