اطلاعات دوره
سایزبندی الگوهای زنانه
مسیر آموزشی

سایزبندی الگوهای زنانه

99,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.2/5
وضعیت قیمت: 99,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:مداآکادمی0
  • مدرس:modaacademy0
  • زمان:نامشخص
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

سایزبندی الگوهای زنانه دوره سایزبندی، یک دوره عملی، کاربردی و برگرفته از جدیدترین آموزه‌های سیستم مولر و بومی شده با شرایط کسب‌وکار ایران است؛ که طی ۱ ساعت، در قالبی کاربردی و گام ‌به گام مهارت‌های مورد نیاز سایزبندی مقدماتی را به شیوه‌ای نوین در اختیار فراگیران قرار می‌دهد. یکی از ویژگی‌های منحصر به‌ فرد این دوره، ارائه یک فرمول نویسی بومی جهت افزایش سرعت الگوسازی و برش لباس مبتنی بر آموزه‌های سیستم مولر است. فراگیران پس از طی کردن این دوره، با یک سیستم کاربردی و آزموده شده در عمل آشنا شده و می‌توانند از سیستم ارایه شده در راستای راه‌اندازی کسب وکار خود بهره‌مند شوند. محتوای آموزشی پیش‌رو، بر اساس به روزترین متدها، تکنیک‌ها و روش‌های آزموده شده در سیستم های سایزبندی مولر و متریک و البته بومی شده و متناسب با شرایط محیط کسب‌وکار ایران تدوین شده است.   حاصل دوره – آشنایی با فرمول نویسی سایزبندی – آمادگی برای ورود به دنیای صنعت پوشاک – درک تکنیک‌های سایزبندی در عمل – یادگیری مهارت‌های کاربردی متناسب با بوم صنعت ایران   پیش‌نیاز دوره سایزبندی الگوهای زنانه این دوره نیازمند، پیش نیاز مهارت های الگوسازی است. طی کردن دوره‌های الگوسازی می‌تواند در درک هر چه بیشتر مفاهیم موثر واقع شود.     مخاطب دوره افراد علاقه‌مند به خیاطی و طراحی لباس مربیان و مشاوران طراحی و دوخت لباس صاحبان کسب و کار مدیران محصول تولید کنندگان صاحبان ایده مزون داران   سرفصل دوره 1-  سایزبندی الگو دامن 2-  سایزبندی الگو شلوار 3-  سایزبندی الگو بالاتنه 4-  سایزبندی الگو آستین   برای مشاهده دوره و الگوسازی مقدماتی بر روی لینک کلیک کنید.
دوره سایزبندی الگوهای زنانه دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در مداآکادمی توسط modaacademy مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 99,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره سایزبندی الگوهای زنانه را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های خیاطی سراسر اینترنت را در صفحه خیاطی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی