اطلاعات دوره
طراحی دوره آموزشی در 4 قدم ساده
مسیر آموزشی

طراحی دوره آموزشی در 4 قدم ساده

198,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.2/5
وضعیت قیمت: 198,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

مخاطب: مدرسین، مربیان، اساتید (هر شخصی که آموزشی برای انتشار در سطح وب دارد) خلاصه دوره: در این دوره یاد می‌گیرید که چگونه یک دوره آنلاین را در سریع‌ترین زمان ممکن طراحی کنید، ویدیوهای آن را ضبط کنید و آن را در سایت خود منتشر کنید.  چرا در این دوره شرکت کنم: در این دوره راهکارهایی که من (پیمان پورخالقی) برای طراحی دوره‌های آموزشی خودم از آن استفاده می‌کنم را به صورت کوتاه و کاربری بیان کرده‌ام. ضمناً چند ترفند و ابزار جالب را معرفی‌کرده‌ام که به صورت رایگان می‌توانید دوره‌های آموزشی خود را به سادگی آماده و منتشر کنید فقط کافیست؛ شروع کنید…
دوره طراحی دوره آموزشی در 4 قدم ساده دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در کسب نت توسط پیمان پورخالقی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 198,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره طراحی دوره آموزشی در 4 قدم ساده را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی