اطلاعات دوره
آموزش رایگان نگارش فنی به زبان انگلیسی
مسیر آموزشی

آموزش رایگان نگارش فنی به زبان انگلیسی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Elena Bazanova0
  • زمان:3 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دوره آموزش رایگان نگارش فنی به زبان انگلیسی چیست؟ نگارش فنی و یا تخصصی، وسیله ارتباطی مخاطب محوری است که دسترسی آسان خواننده را به اطلاعاتی واضح و روشن فراهم می‌آورد به‌طوری که در دوره آموزش رایگان نگارش فنی به زبان انگلیسی از ارتباط رو‌درر‌وی نویسنده و خواننده آگاهی می‌یابید. نویسنده اهمیت زمان را در یک ارتباط مؤثر و کارآمد از طریق ارائه نوشته‌ها در قالب‌های خاص و با استفاده از زبان بدون ابهام، تشخیص و ارج نهاده و به آن می‌پردازد. در‌واقع، نویسنده اطلاعاتی که قابل ارزیابی هستند را انتقال می‌دهد تا خواننده به نوبه خود بتواند آن‌ها را درک کرده و حتی به نقد بپردازد.   هدف از دوره آموزش رایگان نگارش فنی به زبان انگلیسی چیست؟ این دوره مهارت‌های نگارش فنی و یا تخصصی مورد‌نیاز برای انتقال اطلاعات به دست آمده از طریق یک فرایند فنی یا کار آزمایشگاهی را توسعه داده و عواملی را تعیین می‌کند که میزان تخصصی بودن زبان و مفاهیم مربوط را برجسته می‌سازد. همچنین این دوره به مسائل متعدد زبان، ساختار، سبک و محتوا که ممکن است در طول گزارش‌دهی نتایج تحقیقاتی خود با آن‌ها مواجه شوید، می‌پردازد.   دوره آموزش رایگان نگارش فنی به زبان انگلیسی مناسب چه کسانی است؟ از آنجا که زبان مقالات و تحقیقات علمی، انگلیسی می‌باشد بنابراین چنین دوره‌ای مناسب تمامی دانشجویان و افرادی است که می‌خواهند نتایج تحقیقات و مطالعات دانشگاهی و یا علمی خود را به چاپ برسانند و یا در مجلات معتبر نشر دهند. از طرفی دیگر اگر قصد انجام پروژه‌های تحقیقاتی و یا انتشار نتایج پژوهشی و یا کاری خود را ندارید می‌توانید با آگاهی از اصول نگارش تخصصی موجود در این دوره به‌عنوان یک خواننده از مطالب منتشر شده بهره برده و آن‌ها را بهتر درک نمایید.   بعد از فراگیری دوره آموزش رایگان نگارش فنی به زبان انگلیسی چه مهارت‌هایی کسب خواهید کرد؟ چگونگی نگارش گزارش‌های متفاوت تخصصی و یا فنی را پس از گذراندن این دوره فرا می‌گیرید: گزارش‌های آزمایشگاهی گزارش‌های تحقیقاتی گزارش‌های طراحی و امکان‌سنجی گزارش‌های پیشرفت کار گزارش‌های مشاوره‌ای و غیره.   علاوه بر آن، مهارت‌هایی که به‌صورت غیر‌مستقیم از طریق نوشتن گزارش کار انگلیسی ارتقا می‌یابند شامل موارد زیر هستند: نگارش پژوهش ارتباط مؤثر درک مخاطب دانش تخصصی دسترسی به منابع دیجیتال   منابع، پیش‌نیازها و منابع مکمل این دوره 5 هفته‌ای شامل ویدئو‌ها و متون آموزشی می‌باشد که در طی هر هفته محتوای هر فصل به شما ارائه شده و به‌عنوان منابع دوره و حتی مکمل آن به‌حساب می‌آیند. برای اینکه بتوانید به مطالب، تسلط یابید می‌بایست از دانش متوسط زبان انگلیسی به‌منظور درک هر چه بیشتر محتوای این دوره، برخوردار باشید زیرا دوره پیش‌رو به زبان انگلیسی ارائه داده می‌شود.   ویژگی‌های متمایز دوره آموزش رایگان نگارش فنی به زبان انگلیسی چیست؟ نگارش مهارتی است که با تمرین مکرر و نوشتن مداوم ارتقا می‌یابد بنابراین در این دوره نیز تلاش شده است تا با تکالیف و آزمون‌های متعدد در هر بخش بتوانید نگارش تخصصی و فنی خود را بهبود داده و مطالب آن را فرا بگیرید.
دوره آموزش رایگان نگارش فنی به زبان انگلیسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط Elena Bazanova مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان نگارش فنی به زبان انگلیسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی