اطلاعات دوره
آموزش الگوریتم و فلوچارت رایگان و به زبان ساده
مسیر آموزشی

آموزش الگوریتم و فلوچارت رایگان و به زبان ساده

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:133 نظر4.2
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:علیرضا احمدی4.2
  • زمان:3 ساعت و 46 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش الگوریتم و فلوچارت یکی از اساسی ترین و ابتدایی ترین نیاز های ورود به دنیای برنامه نویسی میباشد. شاید یادگیری یکی از زبان های برنامه نویسی نهایتا یک ماه از زمان شما را به خود اختصاص دهد؛ اما برنامه نویس شدن بیشتر از این‌ها زمان‌بر خواهد بود. همیشه باید توجه داشته باشید که برنامه نویسی و کد نویسی دو مفهوم کاملا مجزا هستند. سرفصل های دوره آموزش الگوریتم و […]
دوره آموزش الگوریتم و فلوچارت رایگان و به زبان ساده دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 46 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط علیرضا احمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش الگوریتم و فلوچارت رایگان و به زبان ساده را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Behzad narouei

سلام.. دوره ی بسیار عالی و یادگیری خیلی راحت با توضیحات خیلی خوب شما… در ضمن تو کل ویدیو ها صداتون پرانرژی بود و این خودش به آدم انگیزه یادگیری بیشتر رو میداد.. ممنون از شما..

علیرضا احمدی مدرس دوره

سلام و درود. ممنونم از نظر لطف شما. موفق باشید.

Z.ask

سلام استاد احمدی آموزشتون واقعا خیلی خوب بود و ممنونم ازتون فقط یک سوال داشتم زمانی که بخواییم n عدد رو از ورودی دریافت کنیم اما نخواهیم محاسباتی روش انجام بدیم فقط میخوایم در یک متغیر نگه داریم و بعد بخوایم تعداد اعداد زوج ها و فرد ها رو از اون n عدد مشخص کنیم این چگونه انجام میشه…؟

علیرضا احمدی مدرس دوره

سلام و درود. ممنون از لطف شما. کافیه با یک حلقه تکرار شروع کنید به گرفتن داده ها اما برای جلوگیری از بینهایت شدن حلقه، این کار رو تا زمانی که مثلا کاربر 0 رو وارد کنه ادامه بدین. یعنی هر وقت دیگه نخواستیم عددی وارد کنیم و خواستیم که خروجی نمایش داده بشه، صفر رو میزنیم.

s.mohammad.mousavi.n

سلام بسیار عالی کامل و جامع بود آموزش شما استاد عزیز عاقبت بخیر بشید در پناه حق

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی