اطلاعات دوره
آموزش تغییر نگرش
مسیر آموزشی

آموزش تغییر نگرش

265,300 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 265,300 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

کاربرد دوره آموزش تغییر نگرش چیست؟ فرقی نمی‌کند چند‌ساله باشید و یا در چه مرحله‌ای از زندگی خود به سر می‌برید، دوره آموزش تغییر نگرش ضروریات زندگی را مثل : بیشترین بهره‌وری از یادگیری آنلاین و دوره‌های همگانی آموزش آنلاین (MOOC)، فرا‌گیری نحوه جستجو و کار با مشاورین حوزه‌های گوناگون و آشنایی با اسرار اجتناب از عادات کسل‌کننده شغلی و شکست‌ها را به شما آموزش می‌دهد. تحول ذهن (Mind shift) به معنای تغییر عمیق در زندگی که به‌خاطر یادگیری اتفاق می‌افتد است، بنابراین این دوره به شما یاد می‌دهد تا از عادات ملال‌آور زندگی و بینش‌هایی که منجر به ارزش‌گذاری جهل بر صلاحیت عمومی می‌شود، دوری جسته و به بینش‌های کاربردی مبتنی بر علم دست یابید. هدف از دوره آموزش تغییر نگرش چیست؟ این دوره به‌منظور کمک به پیشرفت شغلی و زندگی شما در دورانی که امر یادگیری با سرعت زیادی در حال اتفاق افتادن است، طراحی شده‌است. در این دوره در مورد چگونگی یادگیری و تغییر مؤثر حتی در بزرگسالی، بینش‌های کاربردی علمی ارائه شده و علاوه بر تجاربی که از گذشته دارید، جهت‌های جدید خارق‌العاده برای مسیر یادگیری زندگی شما ایجاد خواهد کرد. دوره آموزش تغییر نگرش مناسب چه کسانی است؟ ازآنجا که این دوره سبک یادگیری شما را تغییر خواهد داد و به شما آموزش می‌دهد تا چطور به‌صورت مؤثرتر و گسترده‌تری بیاموزید، برای تمام افرادی که می‌خواهند یادگیری خود را ارتقا بخشیده و به موفقیت‌های شغلی دست یابند، مناسب است. بعد از فراگیری دوره آموزش تغییر نگرش چه مهارت‌هایی کسب خواهید کرد؟ آمورش شیوه یادگیری  یادگیری مادام‌العمر تکنیک پومودورو (مدیریت زمان)  فرا یادگیری در انتهای این دوره قادر خواهید بود شیوه یادگیری مؤثر و کارا در یادگرفتن موضوعات مختلف به کار ببندید و همچنین در تمام عمر از لذت یادگیری بهره‌مند خواهید شد زیرا متناسب با اصول یادگیری خود می‌توانید اقدام به فرا‌گیری امور نمایید نه با سرعت یادگیری دیگر فرا‌گیران! یکی از مهارت‌های مفید که پس از این دوره به دست خواهید آورد، شیوه مناسب مدیریت زمان است که در دوره آموزش تحول ذهن با بهره‌گیری از تکنیک پومودورو به آموزش برنامه‌ریزی روزانه برخلاف شیوه‌های کسل‌کننده و نا‌کارآمد معمول پرداخته می‌شود. فرا یادگیری یا همان فرا آموزی یکی از زیر‌شاخه‌های فرا شناخت است که مرتبط با فرایند یادگیری بوده و در آن فرد می‌تواند در مورد فرایندهای یادگیری که به خودش اختصاص دارد آموزش ببیند و متناسب با آن، اقدام به فراگیری مطالب نماید! بیشتر بدانید
دوره آموزش تغییر نگرش دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط Barbara Oakley، Dr. Terrence Sejnowski مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 265,300 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تغییر نگرش را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

باسلام. ضمن تشکر ازتهیه این دوره های عملی بسیارخوب حیف نیست که یک ترجمه سطحی وکلمه به کلمه باعث تنزل کیفیت و درک و فهم دیدار کننده بشه ویا باعث دلسردی بعضی دیگر . لطفا مورد توجه وبررسی قرار دهید. واین امتیاز هم بدلیل ترجمه آن میباشد.تشکر

احسان

نسبت به تایم زمانی که مصرف کرد،بازدهی نسبتا خوبی داشت واسم... مرسی از مکتب‌خونه

هدی

دوره خوبی بود که میتونه دیدگاه جدیدی نسبت به مسیله یادگیری بهمون بده. زیرنویس واقعا ترجمه بدی داره. به نظرم دوره فقط برای کسی مفیده که زبان اصلی ببینه دوره رو.

محمد

با سلام و عرض خسته نباشید خدمت گروه مکتبخونه و تشکر فراوان بابت دوره های بسیار ارزشمندی که ارائه می دهید. متاسفانه زیرنویس دوره تغییر نگرش قابل دانلود نیست.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی