اطلاعات دوره
آموزش کامل تشخیص اندازه دایره بهمراه ساخت gui
مسیر آموزشی

آموزش کامل تشخیص اندازه دایره بهمراه ساخت gui

53,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 53,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:علی طبسی3.5
  • زمان:نامشخص
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

به نام خدا سلام عرض میکنم خدمت دوستان عزیز آموزش پیش رو یکی دیگر از آموزشهای پروژه محور پردازش تصویر هست تو این پروژه ما قصد داریم اندازه دایره داخل تصویر رو تشخیص بدیم در این پروژه علاوه بر پردازش تصویر در ++C gui نویسی در این زبان رو نیز یاد میگیریم تو این آموزش ابتدا یاد میگیریم چطوری اندازه دایره های موجود تو تصویر رو بدست بیاریم بعد یاد […]
دوره آموزش کامل تشخیص اندازه دایره بهمراه ساخت gui دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در دانشجویار توسط علی طبسی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 53,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کامل تشخیص اندازه دایره بهمراه ساخت gui را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

hadi

با سلام در gtk 3 gtk_table_new منسوخ شده و نمیشه از آن استفاده کرد بجای اون باید gtk_grid_new استفاده کنیم چطوری لطفا راهنمایی کنید؟؟؟؟

hadi

با سلام من بلاخره تونستم GTK را وارد کنم به اشتراک میزارم برای سایر بچه ها نحوه ادد کردن http://opizo.com/zLGUw

alireaz

سلام استاد gtk برای ما کار نمیکنه .چیکار کنیم .باید تو تنظیمات پروژه علاوه بر dll ها در قسمت linker این dll.a ها رو هم اضافه کنیم ؟

مهندس علی طبسی مدرس دوره

سلام gtk رو هم باید مثل بقیه لایبرری ها اد کنید هرلایبرری سه دسته فایل اصلی داره: فایلهای هدر با فرمت hpp یا h فایلهای dll و فایلهای .lib اولا باید دایرکتوری هرکدوم ازینارو به برنامه بدید همونطوری که گفتم ثانیا باید اسم کامل فایلهای .lib رو تو قسمت linker وارد کنید اگر از debug استفاده میکنید .libهایی رو وارد کنید که آخرشون d داره واگر هم از release استفاده میکنید .lib هایی رو وارد کنید که آخرشون d نداره همین به همین سادگی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی