اطلاعات دوره
آموزش رایگان زبان انگلیسی برای تدریس رشته‌های مختلف
مسیر آموزشی

آموزش رایگان زبان انگلیسی برای تدریس رشته‌های مختلف

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

کاربرد دوره آموزش رایگان زبان انگلیسی برای تدریس رشته‌های مختلف چیست؟ آیا به تدریس رشته دانشگاهی خود به زبان انگلیسی فکر می‌کنید اما انگلیسی زبانی نیست که به طور معمول از آن استفاده می‌کنید؟ پس آموزش رایگان زبان انگلیسی برای تدریس رشته‌های مختلف، دوره مناسبی برای شماست! زیرا به شما کمک می‌کند که چطور یک کلاس درس به زبان انگلیسی را پیش ببرید.   هدف از دوره آموزش رایگان زبان انگلیسی برای تدریس رشته‌های مختلف چیست؟ این دوره در مورد زبان انگلیسی و روش‌شناسی تدریس است که هدف آن کمک به مدرسان دانشگاه در ارائه تدریس به زبان انگلیسی در جهت سیاست بین‌المللی کردن دانشگاه‌ها می‌باشد زیرا یکی از اهداف بزرگ دانشگاهی یکپارچه‌سازی با زبان علم به‌منظور ارتباط هر چه بیشتر دانشگاه‌های جهان با یکدیگر برای انتقال اطلاعات است.   دوره آموزش رایگان زبان انگلیسی برای تدریس رشته‌های مختلف مناسب چه کسانی است؟ این دوره برای اساتیدی که مایل به استفاده از زبان انگلیسی در تدریس خود هستند مناسب است. به بیان دیگر، اساتید دانشگاهی کشور‌هایی که انگلیسی، زبان اول و یا زبان پر‌کاربرد در کشور آن‌ها نیست می‌توانند از این دوره بهره ببرند. همچنین این دوره برای تمامی معلمان در مراحل آموزشی متفاوت که از طریق انگلیسی به تدریس موضوعات مختلف علمی می‌پردازند مفید است.   بعد از فراگیری دوره آموزش رایگان زبان انگلیسی برای تدریس چه مهارت‌هایی کسب خواهید کرد؟ پس از گذراندن این دوره توانایی انجام موارد زیر را خواهید داشت: *      با کسب اعتمادبه‌نفس و مهارت‌های لازم قادر به تدریس یک موضوع دانشگاهی به زبان انگلیسی هستید. *      تمام جنبه‌های روش‌شناختی، پرورشی، استراتژیک، نگرشی، انگیزشی، زبان‌شناختی، جامعه‌شناختی زبان و عمل‌گرایانه را ادغام می‌کنید تا بتوانید محتوای آموزشی خودتان را به انگلیسی انتقال دهید. *      ویژگی‌های یک درس دانشگاهی (به لحاظ برنامه‌ریزی، عوامل و کانال‌های ارتباطی، مراحل، پویایی و انعطاف‌پذیری نوع درس) را توصیف کنید. *      عملکرد‌های کلان زبان‌شناسی پایه را از طریق آموزش به زبان انگلیسی درک کرده و انجام می‌دهید. *      مهارت‌های بیان شفاهی و تعاملی، گرامر و واژگان در سطح زبان انگلیسی C1 و C2 خود را تحکیم می‌بخشید.   منابع، پیش‌نیازها و منابع مکمل دوره آموزش رایگان زبان انگلیسی برای تدریس احتیاجی به پیش‌نیاز نداشته و منابع آن برای هرکدام از فصول به‌صورت جداگانه شامل ویدئوهای آموزشی است.
دوره آموزش رایگان زبان انگلیسی برای تدریس رشته‌های مختلف دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط جمعی از اساتید Universitat Autònoma de Barcelona مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان زبان انگلیسی برای تدریس رشته‌های مختلف را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی