اطلاعات دوره
ایجاد Sitemap داینامیک در Asp.Net5  و Angular
مسیر آموزشی

ایجاد Sitemap داینامیک در Asp.Net5 و Angular

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

تا به حال فکر کرده اید که موتورهای جستجو چگونه سایت شما را مشاهده می کنند؟ اصلاً می دانید که موتور جستجو چگونه صفحات سایت شما را ارزش گذاری می کنند؟ در جواب تان باید بگوییم: سایت مپ. حالا سوال اینجاست که صاحبان سایت های کوچک و بزرگ برای ایندکس شدن محتوای خود باید چه کاری انجام دهند؟ دانستن این نکته، بخش مهمی از روند بهینه سازی سایت شما محسوب […]
دوره ایجاد Sitemap داینامیک در Asp.Net5 و Angular دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 36 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط کیوان عبداله زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره ایجاد Sitemap داینامیک در Asp.Net5 و Angular را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Alireza

استاد لطفا یه دوره درباره ی cqrs بزارید

کیوان عبداله زاده مدرس دوره

اگر فرصت بشه حتما

amir

سلام اگه براتون مقدوره یه دوره ddd در انگولار هم برگزار کنید ممنون

rdajahd1029

باسلام خدمت اساتید گرامی با اینکه خودم۳۲ سال تدریس و مدیریت توام باهم بود.وبه معلمی به چشم عشق و علاقه نگاه کرده و میکنم اما در مورد موضوع مورد بحث چیزی نمیدانم واصولا خود را شیفته یادگیری میبینم ولی نمی دانم حتی وجه آن را جکونه باید پرداخت کنم؟مستدعی است این حقیر را راهنمایی بفرمایید.

حسن رجبیان

سلام . خیلی خوشحالیم که شما رو کنار خودمون داریم . این دوره رایگان هست قربان و بدون پرداخت وجه میتونین مشاهده کنین .

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی