اطلاعات دوره
آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان | آموزش اسکرچ
مسیر آموزشی

آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان | آموزش اسکرچ

998,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.7/5
وضعیت قیمت: 998,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

زبان برنامه نویسی اسکرچ (Scratch) برای معلمان ابتدایی و دانش آموزان ۸ الی ۱۶ سال و تمامی افرادی که برای اولین بار میخواهند وارد دنیای برنامه نویسی شوند، ضروری است و به این افراد توصیه می شود که Scratch اولین زبانی باشد که می آموزند. مهارت هایی که در این زبان برنامه نویسی و در این ویرآموز آموخته می شوند قابل استفاده در زبان های پایه ای برنامه نویسی همچون: جاوا و پایتون و… می باشد، در واقع می توان آشنایی با مفاهیم و کاربردهای زبان Scartch را پیش نیاز یادگیری همه زبان های برنامه نویسی دیگر دانست.
دوره آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان | آموزش اسکرچ دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 36 ساعت می‌باشد که در ویرآموز توسط امیر امینی نسب مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 998,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان | آموزش اسکرچ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

زینب کرمانی

برای پسرم این آموزش را تهیه کردم. خیلی عالی و راضی کننده بود. استاد کامل و جامع تمام مطالب را بیان کردند.

هادی مسیبی

سلام وقتتون بخیر این آموزش برای ما معلما چه فایده ای داره؟

امیر امینی نسب

سلام و عرض ادب و احترام شما معلمان گرامی با استفاده از این آموزش علاوه بر یادگیری مهارت برنامه نویسی، میتونید از اسکرچ برای تدریس دروس ریاضی و علوم و … استفاده کنید. همین طور میتونید به عنوان معلمان مجری به سایر همکاران هم به عنوان مدرس ضمن خدمت تدریس کنید و با بخش فناوری اداره تون همکاری کنید.

پریسا علیزاده

پسر من شاگرد استاد امینی نسب هستند شیوه بیان و تسلط ایشون عالیه. این آموزش هم واقعا عالی بود ممنون.

سمانه حسینی

آموزشش پروژه محور بود. مرحله به مرحله جلو رفتن که باعث شد مثال ها را متوجه بشیم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی