اطلاعات دوره
هنر حل مسئله با داده
مسیر آموزشی

هنر حل مسئله با داده

389,950 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 389,950 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

علم داده (data science) یا هنر حل مسئله با داده چیست؟ در آموزش علم داده چگونگی حل مسئله با استفاده از علوم داده (Data Science) به شما آموزش داده می‌شود. در این دوره به آموزش جامع مبانی یادگیری ماشین (Machine Learning)، علوم داده، آمار، جبر خطی، برنامه نویسی و غیره نمی‌پردازیم؛ بلکه قصد داریم با به اشتراک گذاشتن تجربه‌های خود در حل مسائل مبتنی بر داده، روش‌های اصولی آن را آموزش دهیم و مسیر این مهارت مهم را برای علاقه‌مندان به این حوزه روشن‌تر کنیم. در دوره علم داده سعی بر آن شده است که تا حد امکان از بیان نکات متداول در منابع موجود خودداری کنیم و با استفاده از مطالب علمی به‌روز، مثال‌ها و چالش‌های واقعی، هنر حل مسئله با داده را به شما آموزش دهیم. به‌طور خلاصه، در طی این دوره با تمرکز بر بررسی یک مسئله واقعی مراحل زیر را طی خواهیم کرد: تعریف و مدل سازی مسئله آماده‌سازی و پیش پردازش داده‌ها انتخاب تکنیک مناسب تحلیل و بهبود نتایج مدل بصری سازی نتایج و نتیجه گیری بر اساس داده   هدف از یادگیری دوره علم داده چیست؟ یادگیری ماشین و تحلیل داده امروزه به صورت گسترده در بازارهای مالی مورد استفاده قرار می‌گیرند. به طوری که این موضوع منجر به ایجاد حوزه جدیدی به نام فین‌تک شده است. یکی از مهم‌ترین چالش‌ها در این حوزه تعریف درست مسئله و مدیریت انتظارات است. برای مثال پیش‌بینی قیمت در مارکت با استفاده از الگوریتم‌های یادگیری ماشین، ساده‌ترین نوع نگاه به مسئله بوده و توقع حل آن به صورت کلی واقع بینانه نیست. بنابراین، نحوه تعریف مسئله و استفاده درست از ابزارهای مدل‌سازی و تحلیل داده نقطه عطف صنعت فین‌تک محسوب می‌شود. یکی از مسائل موجود در بازارهای مالی، تحلیل و تخمین نوسان مارکت است که می‌تواند به عنوان تخمینی از میزان ثبات بازار مورد استفاده قرار گیرد. در این پروژه ابتدا با مفهوم volatility و نحوه استفاده از آن آشنا شده و نوع مدل‌سازی و حل مسئله را بررسی می‌کنیم. سپس راهکارهای آماده سازی داده، ساخت مدل و همین‌طور نحوه استفاده از مدل را فرا می‌گیریم. در انتها نیز به بررسی ابزارهای تصویرسازی (Visualization) برای تحلیل نتایج و بهبود مدل می‌پردازیم.  بیشتر بدانید
دوره هنر حل مسئله با داده دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط رضا فهمی، بهنام ثابتی و ... مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 389,950 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره هنر حل مسئله با داده را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مهدی

سلام من دوره هنر "حل مسئله با داده" را خریدم و این دوره اصلا استاندارد نیست، و فقط برای افراد متخصص در حوزه خوبه و متاسفانه توضیحی در این باره از قبل ارائه نشده! برای دیدن این دوره به سطح بالایی از زبان انگلیسی نیازه و کل اصطلاحات به زبان تخصصی ارائه میشه و جنبه آموزشی آن را به زبان فارسی از بین میبره! جدا از این، کوییزهای تخصیص داده شده به هرقسمت هم خونی نداره، با این منظور که توضیحات ارائه شده در قسمت آموزش به‌تنهایی جوابگوی پاسخ به سوالات نیست و نیاز به دانش قبلی و فراتر از مبحث داره! حداقل باید در پیش‌نیازهای دوره به این موضوع اشاره بشه که افراد باید با "حل مسئله با داده" آشنایی داشته باشند، از قبل یادگرفته باشند، زبان تخصصی انگلیسی آن را بلد باشند و به این دوره با عنوان یک مکمل به دانش قبلیشون نگاه کنند. و برای افرادی که با علاقه به یادگیری این موضوع، قصد شروع را دارند این دوره اصلا توصیه نمیشه.

مهدی

با تشکر از زحمات اساتید نکاتی که به ذهن رسید: 1- دوره برخلاف توضیحات اولیه و عدم درج پیش نیاز ، بیشتر رویکرد یادگیری ماشین داشت تا حل مسئه 2- من متوجه نشدم چرا اساتید اصرار بر استفاده از واژگان انگلیسی داشتند (حتی درمورد واژگان آسان ) . این امر یادگیری را برای من سخت کرده بود . 3- پروژه های تعریف شده در دوره نیز به زبان انگلیسی است که ما رو از یادگیری بهتر دور می کنه . به خصوص پروژه پایانی که حقیقتا خود فهم مسئله ، بیشتر از حل اون زمان می بره . به هرحال باید تأکید کرد که هدف از برگزاری دوره یادگیری دانش پذیر براساس اقتضائات خودش هست و نه سطح توانمندی اساتید و مطالب اونها . به عبارتی اثربخشی دوره را میزان یادگیری دانش پذیران و سهل بودن تدریس مشخص می کند و نه سطح توانمندی اساتید .

امیر

این دوره فوق العاده بود. ممنون از این تیم و خیلی خوشحال خواهم شد اگر کورس های بیشتری از این تیم ببینم.

الهام

این یک دوره کاربردی و نسبتاً پیشرفته مهندسی داده و یادگیری ماشین است. آموزشها خیلی خوبه ولی به پیش نیازهایش دقت کنید. متاسفانه من به یاد ندارم که زمان ثبت نام من پیش نیازش را در سایت نوشته بودند یا شاید من ندیدم :))

معین

من چند جلسه اولش رو دیدم. ارائه دهنده شاید علم و تجربه زیادی داشته باشه، اما اونچه که برای من دانشجوی دوره مهم هست، اینه که چینش مطالب، نحوه ارائه، سرفصل های انتخاب شده و در مجموع کل ارائه خسته کننده، یکنواخت، حوصله سربر و نه چندان مفید هست. توقع بیشتری داشتم. احتمال بسیار زیاد یبا وجود اینکه هزینه کردم، دوره رو همینجا رها کنم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی