اطلاعات دوره
حل مسئله TSP با الگوریتم ژنتیک GA در متلببا امین جلیل زاده رزین
مسیر آموزشی

حل مسئله TSP با الگوریتم ژنتیک GA در متلببا امین جلیل زاده رزین

159,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 159,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این بخش فیلم آموزش حل مسئله TSP با الگوریتم ژنتیک GA در متلب قرار داده شده است. الگوریتم ژنتیک Genetic Algorithm یکی از الگوریتم های پرکاربرد و محبوب برای حل مسائل سخت می باشد و به وفور از این الگوریتم استفاده می شود. مفهوم آسان و قابل درک این الگوریتم آن را به عنوان الگوریتم پرکاربرد در زمینه های الگوریتم های تکاملی بدل کرده است. به سادگی می توان از الگوریتم ژنتیک برای حل مسئله فروشنده دوره گرد Travelling Salesman Problem استفاده کرد. در ادامه توضیحات کاملی درباره محتوا و سرفصل های فیلم آموزشی بیان خواهد شد.
دوره حل مسئله TSP با الگوریتم ژنتیک GA در متلببا امین جلیل زاده رزین دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 48 دقیقه می‌باشد که در پی استور توسط امین جلیل زاده رزین مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 159,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره حل مسئله TSP با الگوریتم ژنتیک GA در متلببا امین جلیل زاده رزین را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

فاطمه سادات رضایی

توضیحات کامل و بیان مدرس عالی. تشکر

زهره

فقط میتونم بگم عالی. ممنون از پشتیبانی تون.

علیرضا جهانی

خیلی خوب و جامع توضیح داده شده و نوع روش تدریس واقعا عالی هست. ممنون از سایت خوب پی استور

رسول

تو مبحث حل فروشنده دوره گرد در متلب کمی مشکل داشتم، توضیحات آقای جلیل زاده خیلی کمکم کرد. ممنون ازتون

شایان

میتونم بگم آموزش عالی بود مدرس تسلط کامل داشتن و بیان خوبی داشتند. ممنون از شما

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی