اطلاعات دوره
آموزش الگوریتم TLBO اصلاح شده MTLBO در متلببا امین جلیل زاده رزین
مسیر آموزشی

آموزش الگوریتم TLBO اصلاح شده MTLBO در متلببا امین جلیل زاده رزین

199,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 199,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این بخش آموزش الگوریتم TLBO اصلاح شده MTLBO قرار داده شده است. الگوریتم بهینه سازی مبتنی بر آموزش و یادگیری Teaching learning based optimization یا الگوریتم TLBO یک روش بهینه سازی می باشد که مشابه سایر روش های بهینه سازی موجود یک الگوریتم برگرفته از طبیعت و مبتنی بر جمعیت است و بر اساس تاثیر یک معلم بر روی یادگیری در کلاس درس کار می کند. این الگوریتم از یک جمعیتی از جواب ها برای دستیابی به جواب کلی استفاده می نماید.
دوره آموزش الگوریتم TLBO اصلاح شده MTLBO در متلببا امین جلیل زاده رزین دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 50 دقیقه می‌باشد که در پی استور توسط امین جلیل زاده رزین مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 199,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش الگوریتم TLBO اصلاح شده MTLBO در متلببا امین جلیل زاده رزین را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

رضا اسدی

خیلی خوب و عالی توضیح داده شده و مثال های عددی این آموزش کمک بزرگی برای درک موضوع می کنه به نظرم این نوع آموزش خیلی مفید تر از آموزش های آکادمیک هست. ممنون از استاد جلیل زاده عزیز بابت تدریس خوبشون.

خلیلیان

کیفیت مطالب آموزشی خیلی خوب بود و اینکه هم الگوریتم پایه خوب توضیح داده شده و هم نسخه بهبود یافته آن و نقاط ضعف الگوریتم پایه بدرستی آموزش داده شده است. از استاد جلیل زاده بابت این آموزش ممنونم.

ساسان

مطالب به خوبی در این فیلم توضیح داده شده است. لطفاً در فیلم های آموزشی بعدی مثال های بیشتری نیز مطرح کنید.

سمیرا

سلام خیلی خوب و عالی بود. ممنون از سایت خوب پی استور. مدرس خیلی بیان خوبی دارن و مباحث رو بخوبی انتقال می دن. مثال عملی که در این فیلم وجود داره عالی هست. فقط یه پیشنهادی داشتم اونم اینه که برای ترکیب الگوریتم های دیگه با الگوریتم TLBO هم آموزشی ساخته بشه.

جواد اثناعشری

سلام در یک کلمه اگر بخواهم توصیف کنم،فقط میتوانم بگویم عالی بود…ممنون و سپاسگزارم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی