اطلاعات دوره
آشنایی با مفاهیم معاملات الگوریتمی با محمد امین ساقی زاده
مسیر آموزشی

آشنایی با مفاهیم معاملات الگوریتمی با محمد امین ساقی زاده

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

درباره دوره معاملات الگوریتمی دوره مبانی و مفاهیم کوانت تریدینگ و الگوتریدینگ شما را با مفهوم و بیزینس سرمایه گذاری کوانت و معاملات الگوریتمی و اهمیت و لزوم آن آشنا می کند. علاوه بر آن، مقایسه دقیقی بین تحلیل و سرمایه گذاری کمّی (Quantitative) یا کوانت و تحلیل کیفی (یا همان سنتی و دستی) مرسوم، در این دوره انجام می شود. همچنین قابلیت تشخیص و انتخاب آگاهانه بهترین و متناسب ترین متد (کمّی یا کیفی) با توجه به شرایط شما را در اختیارتان قرار می دهد. در این دوره ابتدا یاد می گیرید که کوانت تریدینگ و معاملات الگوریتمی دقیقا چه هستند. سپس خواهید دید در کل، ترید و سرمایه گذاری برای شخصِ شما می تواند شغل باشد یا خیر. در ادامه می آموزید که به شکل شغلی و حرفه ای، دقیقا چه دانش هایی را باید بیاموزید و با فرایند تدوین استراتژی های معاملاتی کوانت آشنا می شوید. همچنین، دو ایده استراتژی سودآور و پایدار (Robust) را در قالب مثال تدوین استراتژی و مطالعه موردی فرا خواهید گرفت. در نهایت، خواهید دید که به چه ابزارهایی در سطوح مختلف کوانت تریدینگ و الگوتریدینگ نیاز خواهید داشت. بخش های اصلی این دوره معاملات الگوریتمی تعریف دقیق کوانت تریدینگ (Quantitative Trading) و الگوتریدینگ یا همون معاملات الگوریتمی (Algorithmic Trading)، و مقایسه آنها با ترید دستی یا سنتی یا کیفی (Qualitative). نقشه راه و درخت تصمیم انتخاب بین کوانت تریدینگ و ترید کیفی. معرفی و مرور دانش مورد نیاز برای مسلط شدن به کوانت تریدینگ، به همراه ارائه دو استراتژی سودآور و پایدار (Robust) به عنوان مطالعه موردی. معرفی و مرور ابزار مورد نیاز برای ساخت ربات های معامله گر تمام خودکار. اهدادف این دوره معاملات الگوریتمی به شکل کاملا ...
دوره آشنایی با مفاهیم معاملات الگوریتمی با محمد امین ساقی زاده دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 42 دقیقه می‌باشد که در فراچارت توسط محمد امین ساقی زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آشنایی با مفاهیم معاملات الگوریتمی با محمد امین ساقی زاده را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی