اطلاعات دوره
فیلم آموزش الگوریتم گرگ خاکستری در پایتونبا امین جلیل زاده رزین
مسیر آموزشی

فیلم آموزش الگوریتم گرگ خاکستری در پایتونبا امین جلیل زاده رزین

179,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 179,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این بخش فیلم آموزش الگوریتم گرگ خاکستری در پایتون قرار داده شده است. الگوریتم گرگ خاکستری یا الگوریتم GWO یک الگوریتم فرا ابتکاری پرکاربرد در مسائل بهینه سازی است که طرفداران بسیار زیادی دارد. از این رو در این پکیج آموزشی، فیلم آموزش الگوریتم GWO و نحوه پیاده سازی آن در پایتون Python پرداخته شده است.
دوره فیلم آموزش الگوریتم گرگ خاکستری در پایتونبا امین جلیل زاده رزین دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 52 دقیقه می‌باشد که در پی استور توسط امین جلیل زاده رزین مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 179,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزش الگوریتم گرگ خاکستری در پایتونبا امین جلیل زاده رزین را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

hesamnn

آموزش بدی نیست با یک مثال واقعی اگر همراه می‌بود بهترهم میشد ، فقط بنده از مهندس جلیل زاده تقاضا دارم که یکم بیشتر روی تلفظ درست کلمات انگلیسی کار کنن با تشکر

مهسا ابراهیمی

خیلی عالی بود. تشکر

فرهاد نجاتی

خیلی ممنون از استاد جلیل زاده بابت تدریس شون و تشکر از مجموعه پی استور به خاطر پشتیبانی بی نظیر.

امین جلیل زاده رزین

سلام وقت بخیر این الگوریتم یک الگوریتم بهینه سازی پیوسته مبتنی بر جمعیت هست. در استفاده از چنین الگوریتم هایی برای بهینه سازی یک مسئله باید توجه داشت که خود مسئله باید قابلیت بهینه سازی را داشته باشد یعنی فضای جستجوی جواب به حدی زیاد باشد که استفاده از روش های کلاسیک برای حل مسئله موثر نباشد. اگر در تشخیص صفحات فیشینگ چنین فضای برای یافتن جواب وجود داره بله می شه با الگوریتم گرگ خاکستری جوابی قابل قبول برای آن پیدا کرد.

محمد عزیزی

سلام مهندس جلیل زاده موضوع پایان نامه بنده تشخیص صفحات فیشینگ می باشد ،میخواستم بدونم این پکیج برای پیاده سازی الگوریتم گرگ خاکستری می تونه مفید باشه. ممنون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی