اطلاعات دوره
استخراج ویژگی از متن با روش اطلاعات متقابل Mutual Informationبا امین جلیل زاده رزین
مسیر آموزشی

استخراج ویژگی از متن با روش اطلاعات متقابل Mutual Informationبا امین جلیل زاده رزین

69,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 69,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

استخراج ویژگی با روش اطلاعات متقابل Mutual Information یا MI یکی از روش‌های فیلتری برای استخراج ویژگی از متن است. روش اطلاعات متقابل بین دو متغیر معیاری برای نشان دادن میزان وابستگی متقابل آن دو متغیر نسبت به هم می‌باشد. مفهوم اطلاعات متقابل ذاتاً مرتبط با آنتروپی یک متغیر (که میزان اطلاعات موجود در یک متغیر دیگر را نشان می‌دهد) می‌باشد. در این آموزش اطلاعات کاملی از نحوه عملکرد متد اطلاعات متقابل برای متن کاوی به همراه مثال ارائه شده است.
دوره استخراج ویژگی از متن با روش اطلاعات متقابل Mutual Informationبا امین جلیل زاده رزین دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 35 دقیقه می‌باشد که در پی استور توسط امین جلیل زاده رزین مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 69,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره استخراج ویژگی از متن با روش اطلاعات متقابل Mutual Informationبا امین جلیل زاده رزین را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

افشین رزمجو

خلاصه و مفید و کاربردی هست.

عارف

انتخاب ویژگی به روش iG رو هم لطفا بزارید

مدیریت و پشتیبانی

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی