اطلاعات دوره
آموزش نحوه پیاده سازی حل مسئله فروشنده دوره گرد با الگوریتم ژنتیک در پایتونبا امین جلیل زاده رزین
مسیر آموزشی

آموزش نحوه پیاده سازی حل مسئله فروشنده دوره گرد با الگوریتم ژنتیک در پایتونبا امین جلیل زاده رزین

179,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 179,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این بخش پکیج حل مسئله فروشنده دوره گرد با الگوریتم ژنتیک در پایتون که شامل سورس کد، گزارش کار و فیلم آموزشی می باشد را برای شما عزیزان ارائه داده ایم. این محصول یکی از محبوب ترین پکیج های پی استور در بخش برنامه نویسی و الگوریتم می باشد در ادامه به توضیحات محتوایات پکیج خواهیم پرداخت.
دوره آموزش نحوه پیاده سازی حل مسئله فروشنده دوره گرد با الگوریتم ژنتیک در پایتونبا امین جلیل زاده رزین دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 40 دقیقه می‌باشد که در پی استور توسط امین جلیل زاده رزین مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 179,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نحوه پیاده سازی حل مسئله فروشنده دوره گرد با الگوریتم ژنتیک در پایتونبا امین جلیل زاده رزین را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

ali

سلام . crass over این مسئله به چه صورت و در کدوم خط صورت میگیره؟

معصومه کشاورز باقری

من این محصول رو خریدم. اما فیلمش برای من قابل دانلود نیست.

ندا رستگار

خیلی خوب و عالی بود. گام به گام مراحل به خوبی توضیح داده شده است. همونی بود که من می خواستم .من امتیاز عالی رو برای این دوره ثبت کردم. ممنون از استاد جلیل زاده و سایت خوبشون

رضا

خیلی ممنون توضیحاتش عالی و روان بود

مدیریت و پشتیبانی

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی