اطلاعات دوره
آموزش الگوریتم K نزدیکترین همسایه KNNبا امین جلیل زاده رزین
مسیر آموزشی

آموزش الگوریتم K نزدیکترین همسایه KNNبا امین جلیل زاده رزین

59,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 59,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این پست فیلم آموزش الگوریتم K نزدیکترین همسایه یا K همسایه نزدیک (KNN) قرار داده شده است. روش K نزدیک‌ترین همسایه نزدیک K Nearest Neighbors یا (KNN) یک روش یادگیری موردی ‌است و از جمله ساده‌ترین الگوریتم‌های یادگیری ماشین می‌باشد. در این الگوریتم یک نمونه با رای اکثریت از همسایه‌هایش دسته‌بندی می‌شود. K یک مقدار مثبت صحیح و عموماً کوچک است. فرد بودن مقدار k مفید می‌باشد چون با این کار جلوی آراء برابر گرفته می‌شود. روش k همسایه‌ نزدیک، برای بسیاری از روش‌ها کاربرد دارد، زیرا اثربخش، غیرپارامتریک و دارای پیاده‌سازی راحت می‌باشد. با این حال زمان دسته‌بندی‌اش طولانی است و یافتن مقدار k بهینه مشکل است.
دوره آموزش الگوریتم K نزدیکترین همسایه KNNبا امین جلیل زاده رزین دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 24 دقیقه می‌باشد که در پی استور توسط امین جلیل زاده رزین مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 59,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش الگوریتم K نزدیکترین همسایه KNNبا امین جلیل زاده رزین را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

داوود علیزاده

توضیحات مربوط به تئوری خیلی خوب بود و من کلا این مبحث رو فهمیدم ولی کاش نحوه پیاده سازی در متلب رو هم توی آموزش قرار می دادید.

Hossein

سلام در پک آموزشتون کد مربوطه یا مثالی همراه با کد موجوده؟

نگار

آموزشتون خیلی کاربردی بود ممنون

مهسا الدی

آموزش کامل بود مرسی از شما

نسیم

سلام . آموزش تون از لحاظ کامل بودن برای مثال knn بسیار عالی و بی نقص بود همچنین بسیار روان توضیح داده شده . از همه مهمتر قیمتش خیلی منصفانه هست ممنونم . خدا همراهتون. یاعلی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی