اطلاعات دوره
فیلم آموزش الگوریتم ممتیک
مسیر آموزشی

فیلم آموزش الگوریتم ممتیک

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:8 نظر3.8
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:صادق پاسبان3.9
  • زمان:نامشخص
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

الگوریتم های ژنتیک کلاسیک در یافتن نواحی جواب با سرعت خوبی عمل می کنند اما در به دست آوردن جواب با دقت مورد نظر زمان زیادی را صرف می کنند. این نقص را می توان تا حدودی با بکارگیری دانش موجود از مساله و یا اضافه کردن فاز جستجوی محلی به چرخه ی تکاملی بهبود بخشید. محققان با الهام گرفتن از ایده ی »مم« که توسط ریچارد داوکینز مطرح شد، […]
دوره فیلم آموزش الگوریتم ممتیک دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در دانشجویار توسط صادق پاسبان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزش الگوریتم ممتیک را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

kaveh9

سلام. متاسفانه نتونستم از فیلم آموزشی استفاده کنم.

Amirm2305

خدا خیرتون بده دستتون درد نکنه آموزش مفید و خوبی بود

omid

خدا خیرتون بده کار خیلی خوبی می کنید، پر انرژی ادامه بدید

mosavi

با سلام و تبریک عید راجع به الگوریتم ممتیک اطلاعات میخواستم از مقدمات شروع کنید چون با هیچ کدام از الگوریتمهای ژنتیک و … اشنایی ندارم و میخواهم مساله فروشنده دوره گرد را با ممتیک حل کنم و به صورت موازی بنویسم لطفا مرا راهنمایی بفرمایید

moh

با سلام ممنون از زحماتتون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی