اطلاعات دوره
آموزش معاملات الگوریتمی با پایتون در بازارهای مالی، طراحی استراتژی
مسیر آموزشی

آموزش معاملات الگوریتمی با پایتون در بازارهای مالی، طراحی استراتژی

799,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: 799,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:56 نظر3.8
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:سجاد جمالیان4.1
  • زمان:9 ساعت و 46 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در شروع به طور خلاصه باید گفت که در این دوره یاد میگیریم ” کِی بخریم ” و ” کِی بفروشیم ” و چگونه ریسک معاملاتی و ضرر خود را با کدنویسی “حداقل” کنیم.
دوره آموزش معاملات الگوریتمی با پایتون در بازارهای مالی، طراحی استراتژی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 46 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط سجاد جمالیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 799,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش معاملات الگوریتمی با پایتون در بازارهای مالی، طراحی استراتژی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

mehran.1995

سلام جناب جمالیان وقت به خیر آیا امکانش هست از طریق متاتریدر در بخش های مختلف بایننس از جمله فیوچرز معامله کنیم؟ ممنون میشم راهنماییم کنید

mk2m2

سلام و وقت بخیر استاد بنده تریدر هستم و میخواستم استراتژی معاملاتیم رو به ربات تبدیل کنم پیشنیاز و نقشه راه این کار چیه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

سجاد سجاد جمالیان مدرس دوره

با درود. لازم است ابتدا با دانش پایتونی خود, استراتژی را به کد پایتونی تبدیل نمایید. در مرحله بعد استراتژی را به بخش استراتژی ربات معامله گر معرفی نمایید. B2n.ir/SJ_maktabkhooneh در این دوره از سایت مکتب خونه آموزش ساخت یک ربات آزمایشی در محیط فارکس و کریپتو آموزش داده شده است. لذا کافیست برای تست استراتژی خود, کدهای مربوط به آن را در بخش مربوطه ای از دوره مکتب خونه اینجانب کپی و پیست نمایید و استراتژی را اجرا نمایید و در تایم فریم های مختلف نتیجه را مشاهده نمایید

mojtaba.ajamyan112

سلام استاد امکانش هست که ی نقشه راه برای ساخت ربات تریدر معرفی کنید که کمترین ضرر رو داشته باشه ؟

سجاد سجاد جمالیان مدرس دوره

با درود. ربات های معامله گر, یک چهارچوب هستند و مهم استراتژی و backtest و forwardtest می باشد. شما باید قادر باشید تا با انتخاب صحیح یک استراتژی, آن را به ربات خود متصل نموده و معامله نمایید. لذا لازم است ابتدا استراتژی به ربات در یک محیط تستی معرفی شود(همانند آنچه ما در دوره سایت مکتب خونه به آدرس B2n.ir/SJ_maktabkhooneh آموزش داده ایم) و سپس پس از برگزیدن استراتژی مناسب, معامله در بازار آغاز گردد که نیاز به تعلیم زیادی برای ربات دارد.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی