اطلاعات دوره
دوره آموزش آشنایی با مفاهیم وب
مسیر آموزشی

دوره آموزش آشنایی با مفاهیم وب

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر4
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:علی وحدت منزه3.3
  • زمان:2 ساعت و 28 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

اولین قدم برای ورود به دنیای وب و برنامه نویسی آن و طراحی سایت، آشنایی با مفاهیم وب می باشد. مفاهیم وب، آن دسته از مواردی هستند که شما با دانستن آنها می توانید درک درستی از آنچجه می خواهید انجام دهید به دست آورید. در این دوره آموزشی قصد ند اریم تا به شما کدنویسی بیاموزیم، بلکه این دوره شما را آماده می کند تا به دنیای کدنویسی وب وارد شوید. شاید در ابتدای راه دانستن این موارد را ضروری ندانید، اما آنچه در این دوره به شما می آموزیم، لازمه برنامه نویسی می باشد. تفاوت Http با Https ، کوکی ها، افزونه ها ، انواع مرورگرها و نحوه عملکرد آنها و … اینها مواردی هستند که اگر به آنها تسلط داشته باشید، می توانید به یک برنامه نویس حرفه ای وب تبدیل شوید.
دوره دوره آموزش آشنایی با مفاهیم وب دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 28 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط علی وحدت منزه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش آشنایی با مفاهیم وب را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی