اطلاعات دوره
آموزش آشنایی با مفاهیم اساسی اسکیس (Sketch) (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش آشنایی با مفاهیم اساسی اسکیس (Sketch) (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:4 نظر4.4
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:غزاله عباسی4.2
  • زمان:1 ساعت و 7 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

طراحی معماری مستلزم فهم و درک مطلب و ارائه صحیح آن است. رشته معماری به رغم بهره گیری از نرم افزارهای گوناگون، طراحی با دست را از روند کاری خود حذف نکرده و در حال حاضر بسیاری از بزرگان معماری از اتودهای ترسیم شده با دست بهره می برند. سرعت در ترسیم و صراحت در بیان با ترسیم دستی ویژگی اسکیس (Sketch) است که جز با کسب مهارت در طراحی دست آزاد میسر نیست، ضرورت یادگیری این موضوع نیز در همین نکته نهفته است. ما در این آموزش قصد داریم تا مفاهیم اساسی اسکیس (Sketch) را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش آشنایی با مفاهیم اساسی اسکیس (Sketch) (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 7 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط غزاله عباسی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آشنایی با مفاهیم اساسی اسکیس (Sketch) (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

هیوا

تمرین و توضیحات خوب بودن. ممنونم.

سارا

من ترم دو معماری هستم و این آموزش رو دیدم، و واقعا خیلی خیلی برام مفید بود، ممنون خانم مهندس.

معصومه

با سلام و درود از سایت فرادرس بابت ویدیوهای آموزشی خوبشون تشکر میکنم. واقعا گاهی از بسیاری از کلاس های آموزشگاه های معتبر، مفیدتر است و کاملا میتواند با آنها رقابت کند. مخصوصا مواقعی که می خواهیم در زمان کوتاهی آموزش ببینیم. این آموزش هم نکات ابتدایی اسکیس را به خوبی و در زمان کوتاهی بیان میکند. ممنونم از خانم عباسی بابت آموزش خوبشون

علیرضا ملاییان

فوق العاده

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی