اطلاعات دوره
آموزش شبکه عصبی بازگشتی Elman در متلببا حسن سعادتمند
مسیر آموزشی

آموزش شبکه عصبی بازگشتی Elman در متلببا حسن سعادتمند

79,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.4/5
وضعیت قیمت: 79,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این بخش فیلم آموزش شبکه عصبی بازگشتی Elman در متلب قرار داده شده است. شبکه‌ عصبی مصنوعی (Artificial Neural Networks – ANN) برای یادگیری ماشین، نمایش دانش و در انتها اعمال دانش به دست آمده در جهت بیش‌بینی پاسخ‌های خروجی از سیستم های پیچیده هستند. ایده اصلی این گونه شبکه‌ها تا حدودی الهام‌گرفته از شیوهٔ کارکرد سیستم عصبی زیستی برای پردازش داده‌ها و اطلاعات به منظور یادگیری و ایجاد دانش است. شبکه عصبی elman نوعی از شبکه عصبی بازگشتی Recurrent neural network می باشد.
دوره آموزش شبکه عصبی بازگشتی Elman در متلببا حسن سعادتمند دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 50 دقیقه می‌باشد که در پی استور توسط حسن سعادتمند مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 79,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شبکه عصبی بازگشتی Elman در متلببا حسن سعادتمند را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

مدیریت و پشتیبانی

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی