اطلاعات دوره
آزمایشگاه علوم دوم دبستان
مسیر آموزشی

آزمایشگاه علوم دوم دبستان

220,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.7/5
وضعیت قیمت: 220,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:لوح دانش0
  • مدرس:مریم اجاقی0
  • زمان:72 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

فیلم آموزش آزمایشگاه علوم دوم ابتداییآزمایشگاه علوم مبحث پر اهمیتی است که یادگیری علوم را ساده تر می سازد.در مدارس به دلیل نبود امکانات و تجیزات این درس نادیده گرفته می شود . در این دوره آموزشی مریم اجاقی به آزمایش های کتاب درسی علوم ذوم دبستان می پردازد.دیدن این ویدیو های آموزشی حتی برای بزرگتر ها می تواند جذابیت داشته باشد.سرفصل‌های آزمایشگاه علوم دوم دبستان۱-مراحل تهیه نان۲-پراکنده شدن گیاهان۳-جانداران به گرما و نور خورشید نیاز دارند۴-علم و فناوری۵-گرمی محل های سایه و آفتابی با هم تفاوت دارند۶-فصل ها۷-جای خشک و نمناک۸-زندگی جانداران۹-سرگذشت دانههمچنین درصورتی که مایل هستید می‌توانید  فیلم آموزشی علوم دوم دبستان  را از لوح دانش تهیه کنید. این فیلم‌های آموزشی در سه نسخه اندروید، مک و ویندوز تهیه شده‌اند. شما می‌توانید متناسب با نسخه سیستم عامل خود بهترین گزینه را انتخاب کنید.
دوره آزمایشگاه علوم دوم دبستان دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 72 دقیقه می‌باشد که در لوح دانش توسط مریم اجاقی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 220,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آزمایشگاه علوم دوم دبستان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی