اطلاعات دوره
آموزش استعداد تحلیلی ششم به هفتم تیز هوشان
مسیر آموزشی

آموزش استعداد تحلیلی ششم به هفتم تیز هوشان

250,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 250,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:لوح دانش0
  • مدرس:صابر دلاوری0
  • زمان:9 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش استعداد تحلیلی ششم به هفتمآموزش استعداد تحلیلی ششم به هفتم تیز هوشان – یکی از حساس‌ترین مباحث درسی ویژه دانش‌آموزانی است که می‌خواهند به مدارس تیزهوشان ششم به هفتم راه پیدا کنند. برای آن که بتوانید در این آزمون موفق شوید، بهترین گزینه برای شما شرکت در دوره آموزش استعداد تحلیلی ششم به هفتم است. فیلم آموزش استعداد تحلیلی یکی از بهترین گزینه‌ها برای یادگیری است. در این ویدئوی آموزشی با استفاده از تصاویر مرتبط، موسیقی، مثال‌های تصویری و کاربردی و… سعی شده همه حواس شما درگیر درک و یادگیری مفاهیم شود.آنچه در دوره آموزش استعداد تحلیلی ششم به هفتم خواهید آموخت:۱-هوش غیر کلامی جلسه اول۲-هوش غیر کلامی جلسه دوم۳-هوش غیر کلامی جلسه سوم۴-هوش غیر کلامی جلسه چهارم۵-هوش غیر کلامی جلسه پنجم۶-هوش غیر کلامی جلسه ششم۷-هوش غیر کلامی جلسه هفتم۸-هوش تصویری فضایی جلسه اول۹-هوش تصویری فضایی جلسه دوم۱۰-هوش تصویری فضایی جلسه سوم۱۱-هوش تصویری فضایی جلسه چهارم۱۲-هوش تصویری فضایی جلسه پنجم۱۳-هوش تصویری فضایی جلسه ششم۱۴-هوش تصویری فضایی جلسه هفتم۱۵-هوش فنی مهندسی جلسه اول۱۶-هوش فنی مهندسی جلسه دوم۱۷-هوش کلامی جلسه اول۱۸-هوش کلامی جلسه دوم۱۹-هوش کلامی جلسه سوم۲۰-هوش کلامی جلسه چهارم۲۱-هوش کلامی جلسه پنجم۲۲-هوش ریاضی جلسه اول۲۳-هوش ریاضی جلسه دوم۲۴-هوش ریاضی جلسه سوم۲۵-هوش ریاضی جلسه چهارماستاد این درس آقای صابر دلاوری یکی از بهترین و باتجربه‌ترین اساتید برای آموزش استعداد تحلیلی ششم به هفتم است. این دبیر باتجربه با حل انواع تست تیزهوشان ششم، نمونه سوالات تشریحی امتحان تیزهوشان ششم، توضیح مثال‌ها و نمونه‌ها و… سعی کرده مباحث گفته شده را در ذهن شما دانش‌آموزان تثبیت کند. اگر دنبال قبولی در تیزهوشان ششم به هفتم هستید، پیشنهاد ما استفاده از این فیلم آموزشی هوش ریاضی تیزهوشان ششم به هفتم است. چراکه همه مباحث و مفاهیم موردنیاز شما در این دوره تصویری جمع شده است. این دوره آموزشی در ۸ ساعت  و۵۳ دقیقه برای شما آماده شده است.موسسه لوح دانش جهت سهولت استفاده کاربران خود این محصول را در سه نسخه ویندوز و اندروید و مک عرضه کرده است همچین توصیه می شود از مجموعه آموزش علوم و آزمایشگاه ششم  که توسط این موسسه عرضه شده استفاده کنید .
دوره آموزش استعداد تحلیلی ششم به هفتم تیز هوشان دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت می‌باشد که در لوح دانش توسط صابر دلاوری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 250,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش استعداد تحلیلی ششم به هفتم تیز هوشان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی