اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش علوم ششم دبستان
مسیر آموزشی

آموزش علوم ششم دبستان

220,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 220,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:لوح دانش2.5
  • مدرس:جوادی پور0
  • زمان:10 ساعت و 35 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

«فیلم آموزش علوم ششم دبستان » دانش‌آموزان سال ششم ابتدایی را با بیانی ساده و روان، در فراگیری مفاهیم درس علوم یاری می‌کند. با بهره‌گیری از نکات و تمرین های درس علوم، دانش‌آموزان می‌توانند به‌‌اصطلاح مفاهیم را ملکه‌ی ذهنشان کنند. .موسسه لوح گسترش با همکاری استاد جوادی پور این دوره آموزشی را بر اساس آخرین تغییرات کتب درسی فراهم کرده است . دانش‌آموزان می‌توانند با تقویت خود در فهم مطالب و درک آزمایش‌ها، شاهد پیشرفت درسی‌شان باشند. لوح گسترش این منبع کمک‌آموزشی را با برخورداری از بهترین کیفیت و بر اساس استاندارد های آموزشی ارائه کرده است. استاد جوادی پور در این فیلم آموزشی به خوبی همه مباحث علوم ششم را با زبانی ساده و قابل فهم بیان کرده است. بنابراین دانش آموزان دوره ششم با مشاهده فیلم آموزش علوم ششم می‌توانند مباحث علوم را به طور حرفه‌ای آموخته و کاملا بر آن مسلط شوند. سر فصل‌های فیلم آموزش علوم ششم دبستان مسائل زندگی روزانه وحل آنها سرگذشت دفتر من کارخانه کاغذ سازی سفر به اعماق زمین زمین پویا ورزش و نیرو(۱) ورزش و نیرو(۲) می خواهم بسازم سفر انرژی خیلی کوچک خیلی بزرگ شگفتی های بزرگ جنگل برای کیست سالم بمانیم از گذشته تا آینده با  خرید فیلم آموزشی علوم ششم دبستان کلاس درس را به خانه بیارید و در محیطی آرم به بهترین روش تدریس فیلم آموزش علوم ششم دبستان آموزش ببینید. فیلم دوره آموزشی کتاب علوم پایه ششم در سه نسخه ویندوز، اندروید و مک آماده شده است.بنابراین شما والدین و دبیران محترم برای استفاده از آن محدودیتی نداشته و می‌توانید متناسب با نوع دستگاه خود، نسخه مناسب را برای دانلود انتخاب کنید. همچنین می‌توانید در صورت نیاز فیلم‌ آموزشی  ریاضی پایه ششم را از لوح گسترش تهیه کنید. فیلم آموزشی علوم تیزهوشان نیز برای ورود به مدارس سمپاد به شما پیشنهاد می شود با خرید بسته تیزهوشان علوم ورود دانش آموزتان به مدارس تیزهوشان را تضمین کنید.
دوره آموزش علوم ششم دبستان دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت و 35 دقیقه می‌باشد که در لوح دانش توسط جوادی پور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 220,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش علوم ششم دبستان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی