اطلاعات دوره
آموزش وردپرس (WordPress)
مسیر آموزشی

آموزش وردپرس (WordPress)

334,950 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 334,950 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:16 نظر4.4
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:آرش کاویانی4.4
  • زمان:10 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

کاربرد دوره آموزش وردپرس آموزش طراحی سایت با وردپرس و به طور کلی آموزش وردپرس با گسترش کسب‌وکارهای اینترنتی بسیار فراگیر شده است. وردپرس (WordPress) یک سیستم نرم‌افزاری رایگان و متن‌باز (Open Source) است که توسط میلیون‌ها نفر در سراسر جهان استفاده می‌شود. این نرم‌افزار برای ساخت وب‌سایت‌ها و وبلاگ‌های زیبا به کار می‌رود. آموزش صفر تا صد وردپرس به شما این امکان را می‌دهد که علاوه بر طراحی سایت‌های متنوع، قالب‌های زیبا و متعددی بسازید و از این راه کسب درآمد کنید. در دوره آموزش وردپرس مکتب‌خونه شما تمام آنچه را که برای طراحی و داشتن سایت نیاز است، خواهید آموخت. پس اگر به کار با وردپرس و استفاده از این نرم‌افزار قدرتمند و آسان علاقه دارید، با مکتب‌خونه همراه باشید. هدف از یادگیری دوره آموزش وردپرس چیست؟ امروزه باتوجه‌به گسترش فضای دیجیتال بسیاری از کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک به سمت اینترنتی شدن رفتند و این مدل کسب‌وکار تقریباً جزئی از فرهنگ جامعه شده است. پیشرفت روزافزون اینترنت و گسترش تکنولوژی هم علت مهم دیگری است که کسب‌وکارها را ملزم به داشتن یک سایت کرده است. البته شاید بسیاری از افراد به دلیل هزینه‌های بالای طراحی سایت و نگهداری از آن، دور این کار را خط کشیده باشند. از همین رو در این دوره قصد داریم به آموزش کامل وردپرس بپردازیم و مهارت‌هایی را به دانشجویان آموزش دهیم که بتوانند با پایین‌ترین هزینه ممکن سایت خود را طراحی کرده و از این طریق کسب‌وکار اینترنتی خود را راه‌اندازی کنند. دوره آموزش وردپرس مناسب چه کسانی است؟ کسانی که قصد دارند در سریع‌ترین زمان ممکن ساخت سایت را یاد بگیرند. صاحبان کسب‌وکاری که می‌خواهند سایت مخصوص به خودشان را طراحی کنند. کسانی که می‌خواهند فروشگاه اینترنتی، بلاگ، سایت و غیره شخصی خود را راه‌اندازی نمایند. بعد از فراگیری دوره آموزش WordPress چه مهارت‌هایی کسب خواهید کرد؟ پیاده‌سازی یک وبسایت وردپرسی از صفر تا صد انجام هرگونه تغییرات و کار با وردپرس آشنایی با دامین و هاست و نحوه انتخاب بهترین گزینه‌ها آشنایی با مفاهیم پایه‌ای و ابتدایی طراحی سایت ارتقاء امنیت وب‌سایت شخصی شخصی‌سازی قالب و افزونه‌های سایت اتصال وب‌سایت به درگاه پرداخت بانکی چگونگی ایندکس کردن سایت در گوگل و سئو وردپرس صفحه‌ساز المنتور آنالیز رفتار کاربران سایت و گوگل آنالیتیکس ویژگی‌های متمایز دوره آموزش وردپرس مکتب‌خونه چیست؟ این دوره به‌صورت کاملاً پروژه محور به آموزش ساخت سایت با وردپرس می‌پردازد. شما می‌توانید هم‌زمان با دیدن هر جلسه، آموزش‌های داده شده را پیاده‌سازی کرده و گام‌به‌گام با دوره یک سایت بسازید. در این دوره تلاش شده است که تنها به نکات مهم و کاربردی آموزش وردپرس پرداخته شود و برای صرفه‌جویی در وقت دانشجو از موارد و صحبت‌های اضافه پرهیز شود. سرفصل‌های دوره آموزش WordPress چیست؟ دوره آموزش وردپرس صفر تا صد طراحی سایت با این نرم‌افزار را به شما آموزش می‌دهد. در این دوره شما می‌توانید بدون داشتن هیچ پیش‌زمینه‌ای از طراحی سایت با کمترین هزینه ممکن سایت مناسب خود را پیاده کرده و آن را مطابق با سلیقه‌ی خودتان تنظیم و شخصی‌سازی کنید.  بیشتر بدانید
دوره آموزش وردپرس (WordPress) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط آرش کاویانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 334,950 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش وردپرس (WordPress) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

میلاد

استاد درس اصلا مسلط نبودن، استاد وردپرس نبودن کسی بودند که با وردپرس کار کرده بودند صرفا، خیلی جاها هنگام تدریس با روبرو شدن با بعضی از موارد وردپرس تعجب میکردند و میگفتند نمیدونم این چیه

میلاد

ورژن وردپرس این آموزش قدیمی هست و این پلاگین های معرفی شده اصلا در ورژن آخر وردپرس قابلیت نصب نداره!!!

امیرعباس

دوره ی خوبی بود ممنون از استاد کاویانی. استاد کاویانی لطفا دوره ی سئو را هم طراحی کنید

ثمین

سلام وقت بخیر لطفاً سایتهای خارجی برای پلاگین و قالب هم معرفی کنید. سپاسگزارم

مهدی

برای شروع طراحی سایت خوبه. ممنون انشالله دوره سئو هم منتشر کنید

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی