اطلاعات دوره
آموزش رایگان Responsive Layout پروژه محور
مسیر آموزشی

آموزش رایگان Responsive Layout پروژه محور

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:5 نظر5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:علی شیخ4.4
  • زمان:1 ساعت و 12 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

کاربرد دوره آموزش رایگان Responsive Layout پروژه محور چیست؟ طراحی واکنش‌گرا یا ریسپانسیو یک روش طراحی رابط کاربر گرافیکی (GUI) است که باعث می‌شود سایت ما در دستگاه‌های مختلف به خوبی نمایش داده شود. در این روش طراحان سایز عناصر را با واحدهای نسبی یا درصدی تعیین می‌کنند. بدین ترتیب عناصر سایت می‌توانند متناسب با فضای مرورگر ظاهر شوند و با دستگاه سازگار باشند. بازدیدکنندگان سایت ممکن است از دستگاه‌های مختلف با صفحه نمایش‌هایی در انواع سایزها به سایت وارد شوند. اگر قالب سایت ریسپانسیو باشد، محتواها و پست‌ها به درستی به کاربران نمایش داده خواهد شد. این اتفاق می‌تواند فروش محصولات و ارائه خدمات را افزایش داده و حتی سئوی سایت را بهبود بخشد.  در این دوره به آموزش اصول طراحی قالب واکنش‌گرا Responsive می‌پردازیم. در ابتدا خوب است بدانید که چگونه می‌توانیم سایتمان را ریسپانسیو کنیم و این کار چه تأثیری در سئو خواهد داشت. همچنین آموزش طراحی واکنش‌گرا با CSS را به شما ارائه می‌دهیم؛ بنابراین اگر به فراگیری آموزش طراحی قالب رسپانسیو علاقه دارید، با مکتب‌خونه همراه باشید. دوره آموزش رایگان Responsive Layout پروژه محور مناسب چه کسانی است؟ کسانی که به آموزش طراحی وب واکنش‌گرا علاقه‌مندند. کسانی که به بهبود ظاهر سایت خود اهمیت می‌دهند. صاحبان کسب‌وکاری که مشتریان آن‌ها از انواع دستگاه‌ها وارد سایت می‌شوند. کسانی که با HTML & CSS مسلط هستند و می‌خواهند مهارت خود را ارتقا دهند. بعد از فراگیری دوره آموزش رایگان Responsive Layout پروژه محور چه مهارت‌هایی کسب خواهید کرد؟ طراحی قالب‌های Responsive یا واکنش‌گرا برای سایت آشنایی با Media Queries آشنایی با واحدهای مختلف در Responsive پیاده‌سازی عملی یک سایت با قالب واکنش‌گرا پیش‌نیازها و منابع مکمل برای فراگیری دوره آموزش رایگان طراحی قالب واکنش گرا چیست؟ برای اینکه بتوانید از دوره آموزش طراحی وب واکنش‌گرا به‌خوبی استفاده کنید باید به HTML و CSS مسلط باشید. چراکه طراحی سایتی که قرار است آن را واکنش‌گرا کنیم با این دو زبان برنامه‌نویسی نوشته شده‌است؛ بنابراین توصیه می‌کنیم قبل از شروع این دوره، دوره زیر را بگذرانید:  دوره آموزش HTML و CSS اگر قصد دارید مهارت‌های خود را در طراحی وب سایت توسعه دهید، آموزش‌های زیر را به‌عنوان مکمل این دوره به شما پیشنهاد می‌دهیم: آموزش رایگان Emmet آموزش رایگان FlexBox پروژه محور آموزش رایگان Grid Layout پروژه محور آموزش Javascript آموزش CSS Trantistion ,Transform ,Animation آموزش رایگان Bootstrap ۴ پروژه محور آموزش Bootstrap ۴ در دنیای واقعی بیشتر بدانید
دوره آموزش رایگان Responsive Layout پروژه محور دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 12 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط علی شیخ مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان Responsive Layout پروژه محور را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

نرگس

دوره خوبی بود متشکرم

مصطفی

با سلام و خسته نباشید واقعا ممنون و متشکر هستم از اقای شیخ گه مطالب لازم در این مورد رو به خوبی در این دوره بیان کزدن ، منکه استفاده کردم . موفق و پیروز باشید روش تدریستون خیلی خوبه اقای شیخ

وحید

بسیار عالی و کاربردی بود ممنونم فایل پروژه موجود نبود متاسفانه

کاربر مکتب‌خونه

عالی فقط فایل developer رو پیدا نکردم

رضا

دوره بسیار خوبی بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی