اطلاعات دوره
آموزش ویرایش پرتره با پلاگین perfectly clear
مسیر آموزشی

آموزش ویرایش پرتره با پلاگین perfectly clear

265,300 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.3/5
وضعیت قیمت: 265,300 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:kristina sherk4.2
  • زمان:50 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

 کاربرد روتوش پرتره با پلاگین perfectly clear چیست؟  یکی از مهمترین ویژگی‌های یک عکاس خوب فارغ از بحث توانایی عکاسی، روتوش تصاویر است. البته ذکر این نکته نیز ضروریست که علاوه بر تصویربرداران، تمامی فعالان حوزه گرافیک نیز به توانایی ویرایش تصاویر نیاز دارند و در نهایت همه تصاویر نیز همیشه در کیفیت و شرایط ایده‌آل نبوده و نیازمند کمی تغییرات و روتوش می‌باشند.  در این آموزش قصد داریم در خصوص یکی از مهمترین پلاگین‌های فتوشاپ یعنی پلاگین قدرتمند روتوش پرتره perfectly clear صحبت کنیم.روتوش و ویرایش تصاویر در فتوشاپ اصلی‌ترین مورد استفاده از این نرم‌افزار قدرتمند است و بسیاری از کاربران این نرم‌افزار به همین منظور از آن استفاده می‌کنند. در کنار ویژگی‌های اصلی، نرم‌افزار فتوشاپ دارای افزونه‌های قدرتمندی است که هر یک به منظور خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند.  به دلیل اهمیت بالای روتوش تصاویر، پلاگین‌های زیادی برای این منظور طراحی شده و مورد استفاده است. اما روتوش پرتره با پلاگین perfectly clear دارای نکات مثبت بسیاری است. عملکرد این پلاگین به شکلی است که تصویر دریافتی در نرم‌افراز فتوشاپ و لایت‌روم را بدون افت کیفیت‌، روشن‌تر کرده و شفافیت و وضوح آن را به صورت خودکار تنظیم می‌نماید. این افزونه فتوشاپ دارای وضعیت تنظیم مختلف در 12 حالت است که براساس شرایط تصویر دریافتی بر آن اعمال می‌گردد. با استفاده از این افزونه می‌توانید تغییرات زیر را روی تصاویر خود ایجاد نمائید: ·         حذف جوش و خال از روی پوست ·         بهبود چین و چروک پوست ·         حذف تیرگی‌های دور چشم و زیر چشم ·         حذف موهای زائد از روی پوست ·         تنظیم نور تصویر ·         تنظیم شفافیت تصویر ·         تنظیم حالات مختلف نوری تصویر ·         بهبود وضوح تصاویر نکات مهم در خصوص استفاده از پلاگین perfectly clear  ·         این افزونه در حال حاضر فقط روی پتلفرم‌های ویندوز و مک قابل استفاده است.  ·         ویرایش تصاویر به صورت مستقل با این افزونه قابل انجام است و تصویر خروجی بدون هیچ افت کیفیتی خواهد بود. ·         این افزونه مناسب برای نرم‌افزارهای فتوشاپ و لایت‌روم است.   بیشتر بدانید
دوره آموزش ویرایش پرتره با پلاگین perfectly clear دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 50 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط kristina sherk مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 265,300 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ویرایش پرتره با پلاگین perfectly clear را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های هنر و طراحی سراسر اینترنت را در صفحه هنر و طراحی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی