اطلاعات دوره
آموزش اقتصاد دهم
مسیر آموزشی

آموزش اقتصاد دهم

250,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 250,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:لوح دانش0
  • مدرس:آرش عمرزاده0
  • زمان:15 ساعت و 17 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش اقتصاد دهم علم اقصاد بخشی از دانش بشری است که در طول دو قرن اخیر اهمیت زیادی یافته است.دلیل این امر نیز اهمیت یافتن مسائل و موضوعات اقتصادی در زندگی بشر امروزی است. اقتصاد دهم یکی از دروس تخصصی رشته‌ انسانی است. این درس در معدل پایه دهم تاثیرگذار خواهد بود. بنابراین برای آنکه در این درس نتیجه خوبی کسب کنید، باید نحوه مطالعه تشریحی آن را به خوبی فرا بگیرید. با تسلط روی کتاب، حل سوالات مربوط به آن هم آسان می‌شود. برای این موضوع، بهترین راه مطالعه چندین باره کتاب همراه معلمان و دبیران است. ما در گروه آموزشی لوح گسترش با همکاری استاد عمرزاده فیلم آموزشی اقتصاد دهم را برای شما فراهم کرده‌ایم. شما با تماشای چند باره این ویدئو آموزشی می‌توانید از مطالعات اقتصاد خود بازدهی بیشتری بگیرید. استادعمرزاده در این ویدئو آموزشی همه مباحث اقتصاد، نکات مهم و کلیدی، مطالب و نمونه سوالات امتحانی را به خوبی توضیح داده و همه جزییات را به دقت برسی کرده است. بنابراین با مشاهده دقیق این فیلم آموزشی می‌توانید روی مطالب اقتصاد دهم مسلط شوید. این فیلم بر اساس آخرین تغییرات کتاب درسی و متناسب با استانداردهای آموزشی تهیه شده است. به همین دلیل نه تنها خللی در نحوه یادگیری شما  ایجاد نمی‌کند، بلکه باعث درک عمیق‌تر مطالب درسی برای شما خواهد شد. همچنین برای یادگیری بهتر دین و زندگی، می‌توانید فیلم آموزش دین و زندگی ۱ پایه دهم را از لوح گسترش بخواهید. سر فصل‌های فیلم آموزش اقتصاد دهم بخش ۱ آشنایی با اقتصاد فصل اوّل: اقتصاد چیست؟ فصل دوم: تولید فصل سوم: بازار فصل چهارم: آشنایی با شاخص های اقتصادی بخش ۲ نهاد های پولی و مالی فصل اوّل: پول فصل دوم: بانک فصل سوم: بازار سرمایه بخش ۳ توسعهٔ اقتصادی فصل اوّل: رشد، توسعه و پیشرفت فصل دوم: فقر و توزیع درآمد بخش ۴ مدیریت کلان اقتصادی فصل اوّل: دولت و اقتصاد فصل دوم: بودجه و مالیه دولت بخش ۵ اقتصاد جهان و ایران فصل اوّل: اقتصاد بین الملل فصل دوم: اقتصاد ایران فصل سوم: اقتصاد ایران در مسیر پیشرفت فیلم آموزش اقتصاد دهم در سه نسخه ویندوز، اندروید و مک آماده شده است. بنابراین شما دانش آموزان و دبیران محترم برای استفاده از آن محدودیتی نداشته و می‌توانید متناسب با نوع دستگاه خود، نسخه مناسب را برای دانلود انتخاب کنید.
دوره آموزش اقتصاد دهم دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 15 ساعت و 17 دقیقه می‌باشد که در لوح دانش توسط آرش عمرزاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 250,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اقتصاد دهم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی