اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
ریاضی دهم هنرستان
مسیر آموزشی

ریاضی دهم هنرستان

350,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.2/5
وضعیت قیمت: 350,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

ریاضی دهم هنرستان ریاضیات هنرستان یکی از دروس مهم و البته پیچیده در رشته هنرستان است. این واحد درسی به دلیل داشتن فرمول‌ها، نکات و ریزه‌کاری‌های زیاد به تکرار و تمرین زیادی نیاز دارد. به همین دلیل استفاده از فیلم آموزش ریاضی هنرستان دهم در یادگیری آن تاثیرات بسیار زیادی دارد. شما دانش‌آموزان هنرستان می‌توانید با ویدئو آموزشی ریاضی دهم هنرستان را از موسسه آموزشی لوح گسترش تهیه کنید. این فیلم آموزشی که توسط دبیر باتجربه این حوزه استاد یحیی حسین زاده تدریس شده است، همه مطالب، نکات مهم و کلیدی و مباحث ریاضی دهم را به خوبی پوشش داده است. محتوای آموزشی ریاضی دهم هنرستان مجموعه کامل از همه بخش‌های کتاب ریاضی است. استاد حسین زاده در این محتوای آموزشی همه نمونه مباحث را به طور کامل و جامع با سوالات کتاب درسی، فعالیت‌های کلاسی، تمرینات، نحوه حل سوالات مختلف و… را به خوبی توضیح داده است. به همین دلیل با مشاهده دقیق این آموزش تصویری ریاضی دهم می‌توانید به خوبی بر مباحث این درس مسلط شوید. علاوه براین برای یادگیری شیمی می‌توانید فیلم آموزش شیمی دهم هنرستان را از لوح گسترش تهیه کنید. سر فصل‌های فیلم آموزشی ریاضی دهم هنرستان ریاضی دهم فصل ۱) نسبت و تناسب – نسبت‌های مستقیم – نسبت‌های معکوس – واحدهای اندازه‌گیری انگلیسی: طول – واحدهای اندازه‌گیری انگلیسی: جرم ریاضی دهم فصل ۲) درصد و کاربردهای آن – محاسبه ذهنی درصد – درصدهای بیشتر از ۱۰۰ و کمتر از ۱ – درصد تغییر ریاضی دهم  فصل ۳) معادله‌های درجه دوم – مفهوم معادله‌های درجه دوم – رابطه‌های غیر خطی – روش‌های حل معادله‌های درجه دوم ریاضی دهم  فصل ۴) توان‌رسانی به توان عددهای گویا – مفهوم توان‌رسانی به توان عددهای گویا – ریشه‌گیری عددهای حقیقی ریاضی دهم  فصل ۵) نسبت‌های مثلثاتی – تشابه – تانژانت یک زاویه – سینوس یک زاویه – کسینوس یک زاویه فیلم  آموزشی ریاضی دهم هنرستان در سه نسخه ویندوز، اندروید و مک آماده شده است. بنابراین شما دانش آموزان و دبیران محترم برای استفاده از آن محدودیتی نداشته و می‌توانید متناسب با نوع دستگاه خود، نسخه مناسب را برای دانلود انتخاب کنید. همچنین کیفیت صدا و تصویر این ویدئو آموزشی مطلوب بوده و برای مشاهده آن محدودیتی نخواهید داشت.
دوره ریاضی دهم هنرستان دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 09 ساعت و 36 دقیقه می‌باشد که در لوح دانش توسط یحیی حسین زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 350,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره ریاضی دهم هنرستان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایه‌های تحصیلی و کنکور سراسر اینترنت را در صفحه پایه‌های تحصیلی و کنکور در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی