اطلاعات دوره
آموزش شیمی 1 و 2 هنرستان پایه دهم و یازدهم
مسیر آموزشی

آموزش شیمی 1 و 2 هنرستان پایه دهم و یازدهم

350,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 350,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

شیمی از دروس اصلی رشته‌های هنر، کار و دانش و فنی و حرفه‌ای و همه زیر مجموعه‌های این رشته‌های تحصیلی در مقطع دهم و یازدهم است. به همین دلیل دانش آموزان این مقاطع تحصیلی باید روی مطالعه شیمی دقت و تمرکز زیادی داشته باشند؛ اما یادگیری شیمی به تکرار و تمرین زیادی نیاز دارد. چراکه مباحث ارائه شده در این درس پیچیدگی خاص خود را دارند. بنابراین برای یادگیری هرچه بهتر مباحث شیمی، استفاده از ایزار کمک آموزشی بسیار حائز اهمیت است. یکی از راه‌هایی که به شما در درک بهتر مباحث شیمی کمک خواهد کرد، استفاده از فیلم آموزش شیمی هنرستان است. موسسه فرهنگی و آموزشی لوح گسترش با تهیه و تدوین فیلم آموزش شیمی هنرستان مرجعی معتبر و جامع برای یادگیری شیمی فراهم کرده است. فیلم آموزشی شیمی هنرستان به خوبی همه دروس شیمی پایه دهم و یازدهم را پوشش داده است. استاد آقا محمدی مدرس این آموزش ویدئویی شیمی هنرستان با توضیحات جامع، ارائه نمونه سوالات امتحانی و حل تمرینات مختلف به شما دانش آموزان در یادگیری هرچه بهتر و عمیق‌تر درس شیمی هنرستان کمک کرده است. با استفاده از آموزه‌های این آموزش تصویری شیمی هنرستان می‌توانید به خوبی بر مباحث شیمی مسلط شوید. فصل ۱) ساختار اتم و مفاهیم پایه شیمی – مروری بر ساختمان اتم – نمایش عناصر (نماد شیمیایی) – رادیو ایزوتوپ – نحوە توزیع الکترون‌ها در اتم – جدول تناوبی عنصرها – دسته‌بندی عناصر – اتصال اتم‌ها به هم – پیوندهای شیمیایی – پیوند یونی و ترکیب‌های یونی – پیوند کووالانسی و مواد مولکولی فصل ۲) فرایندهای شیمیایی – مفهوم دما و گرما – مفهوم دما – مفهوم گرما – واکنش‌های شیمیایی – معادله شیمیایی – نسبت مواد در واکنش – شمارش اتم‌ها – جرم مولی – گرما شیمی – سطح انرژی – سرعت واکنش – عوامل مؤثر بر سرعت واکنش فصل ۳) محلول و کلوئید – محلول و انحلال‌پذیری – برخی حلال‌های مایع پرکاربرد – حل شدن قند و نمک در آب – انحلال‌پذیری – عوامل مؤثر بر انحالل پذیری گازها – غلظت محلول – کلوییدها – ویژگی‌های دیگر کلوییدها – بررسی کلوییدها از جنبە کاربردی فصل ۴) الکتروشیمی – واکنش‌های اکسایش و کاهش – سلول‌های الکتروشیمیایی – برق کافت – آبکاری فلز ها – خوردگی آهن – راه‌های جلوگیری از خوردگی آهن فصل ۵) ترکیب‌های کربن‌دار – عنصر کربن – مقایسە ترکیب‌های آلی و معدنی – هیدروکربن‌ها – آلکان‌ها – آلکان‌های شاخه‌دار – آلکن‌ها – آلکین‌ها – هیدروکربن‌های حلقوی – گروه‌های عاملی – شیمی سبز – نانو ساختارهای کربنی فیلم آموزش شیمی هنرستان در دو نسخه ویندوز و اندروید آماده شده است. بنابراین شما دانش آموزان و دبیران محترم برای استفاده از آن محدودیتی نداشته و می‌توانید متناسب با نوع دستگاه خود، نسخه مناسب را برای دانلود انتخاب کنید. همچنین می‌توانید فیلم آموزش ریاضی دهم هنرستان و فیلم آموزش ریاضی یازدهم هنرستان را از لوح گسترش تهیه کنید.
دوره آموزش شیمی 1 و 2 هنرستان پایه دهم و یازدهم دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 14 ساعت و 50 دقیقه می‌باشد که در لوح دانش توسط محمود آقامحمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 350,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شیمی 1 و 2 هنرستان پایه دهم و یازدهم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی