اطلاعات دوره
آموزش علوم و فنون ادبی 2 پایه یازدهم
مسیر آموزشی

آموزش علوم و فنون ادبی 2 پایه یازدهم

250,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 250,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

درس علوم و فنون ادبی یکی از اصلی‌ترین و تخصصی‌ترین دروس رشته علوم انسانی است که در هر سه سال تحصیلی تخصصی آن‌ها آورده شده است. بنابراین بی‌ترید این درس در آزمون کنکور هم برای شما اهمیت بالایی دارد. به همین دلیل به شما دانش آموزان رشته علوم انسانی توصیه می‌کنیم مباحث علوم و فنون ادبی یازدهم را با دقت و تمرکز بالایی بخوانید. به این ترتیب می‌توانید علاوه بر دروس دوره متوسطه برای کنکور هم پایه قوی داشته باشید. برای راحتی کار شما، فیلم آموزش علوم و فنون ادبی ۲ را در موسسه فرهنگی لوح گسترش فراهم کردیم. این درس توسط استاد سازواری تدریس شده است. استاد سازواری برای درک بهتر شما و پوشش همه مباحث، همه مطالب کتاب را خط به خط به صورت روان و شیوا ترجمه کرده‌اند. از دیگر نکات مهم در این ویدئوی آموزشی می‌توان به تلفظ صحیح معنی کلمات و کاربرد صحیح آن در زبان عربی، آموزش قواعد عربی به زبان ساده و رسا، آموزش استفاده از قواعد در حل تمرینات مختلف کتاب و… اشاره کرد. در صورت نیاز به یادگیری زبان عربی، می‌توانید عربی زبان قرآن ۲ پایه یازدهم را از لوح گسترش بخواهید. سر فصل‌های فیلم آموزشی علوم و فنون ادبی یازدهم فصل ۱) – درس اول: تاریخ ادبیات فارسی در قرن‌های هفتم، هشتم و نهم – درس دوم: پایه‌های آوایی – حل تمرین – درس سوم: تشبیه – حل تمرین فصل ۲) – درس چهارم: سبک شناسی قرن‌های هفتم، هشتم و نهم (سبک عراقی) – حل تمرین – درس پنجم: پایه‌های آوایی همسان (۱) – حل تمرین – درس ششم: مجاز فصل ۳) – درس هفتم: تاریخ ادبیات فارسی در قرن‌های دهم و یازدهم – حل تمرین – درس هشتم: پایه‌های آوایی همسان (۲) – درس نهم: استعاره فصل ۴) – درس دهم: سبک شناسی قرن‌های دهم و یازدهم (سبک هندی) – درس یازدهم: پایه‌های آوایی همسان دو لختی – درس دوازدهم: کنایه – کارگاه تحلیل فصل فیلم دوره آموزشی کتاب علوم و فنون ادبی ۲ پایه یازدهم در سه نسخه ویندوز، اندروید و مک آماده شده است. بنابراین شما دانش آموزان و دبیران محترم برای استفاده از آن محدودیتی نداشته و می‌توانید متناسب با نوع دستگاه خود، نسخه مناسب را برای دانلود انتخاب کنید.
دوره آموزش علوم و فنون ادبی 2 پایه یازدهم دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 07 ساعت و 00 دقیقه می‌باشد که در لوح دانش توسط محمودرضا سازواری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 250,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش علوم و فنون ادبی 2 پایه یازدهم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی