اطلاعات دوره
آموزش علوم و فنون ادبی 1 پایه دهم
مسیر آموزشی

آموزش علوم و فنون ادبی 1 پایه دهم

250,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 250,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

درس علوم و فنون ادبی یکی از اصلی‌ترین و تخصصی‌ترین دروس رشته علوم انسانی است که در هر سه سال تحصیلی تخصصی آن‌ها آورده شده است. بنابراین بی‌ترید این درس در آزمون کنکور هم برای شما اهمیت بالایی دارد. به همین دلیل به شما دانش آموزان رشته علوم انسانی توصیه می‌کنیم مباحث علوم و فنون ادبی دهم را با دقت و تمرکز بالایی بخوانید. به این ترتیب می‌توانید علاوه بر دروس دوره متوسطه برای کنکور هم پایه قوی داشته باشید. برای راحتی کار شما، فیلم آموزش علوم و فنون ادبی ۱ را در موسسه فرهنگی لوح گسترش فراهم کردیم. این درس توسط استاد سازواری تدریس شده است. استاد سازواری برای درک بهتر شما و پوشش همه مباحث، همه مطالب کتاب را خط به خط به صورت روان و شیوا ترجمه کرده‌اند. از دیگر نکات مهم در این ویدئوی آموزشی می‌توان به تلفظ صحیح معنی کلمات و کاربرد صحیح آن در زبان عربی، آموزش قواعد عربی به زبان ساده و رسا، آموزش استفاده از قواعد در حل تمرینات مختلف کتاب و… اشاره کرد. در نظر داشته باشید برای فهم بهتر مفاهیم اقتصاد، فیلم آموزش اقتصاد پایه دهم در لوح گسترش عرضه شده است. سر فصل‌های فیلم آموزشی علوم و فنون ادبی دهم فصل ۱) – درس اول: مبانی تحلیل متن – درس دوم: سازه‌ها و عوامل تأثیرگذار در شعر فارسی – درس سوم: واج‌آرایی، واژه‌آرایی فصل ۲) – درس چهارم: تاریخ ادبیات پیش از اسلام و قرن‌های اولیە هجری – درس پنجم: هماهنگی پاره‌های کلام – درس ششم: سجع و انواع آن فصل ۳) – درس هفتم: سبک و سبک شناسی (سبک خراسانی) – درس هشتم: وزن شعر فارسی – درس نهم: موازنه و ترصیع فصل ۴) – درس دهم: زبان و ادبیات فارسی در سده‌های پنجم و ششم و ویژگی‌های سبکی آن – درس یازدهم: قافیه – درس دوازدهم: جناس و انواع آن – نیایش: به امید تو فیلم دوره آموزشی کتاب علوم و فنون ادبی ۱ پایه دهم در سه نسخه ویندوز، اندروید و مک آماده شده است. بنابراین شما دانش آموزان و دبیران محترم برای استفاده از آن محدودیتی نداشته و می‌توانید متناسب با نوع دستگاه خود، نسخه مناسب را برای دانلود انتخاب کنید. همچنین می‌توانید در صورت نیاز فیلم آموزشی سایر دروس پایه دهم رشته علوم انسانی را از لوح گسترش تهیه کنید.
دوره آموزش علوم و فنون ادبی 1 پایه دهم دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 13 ساعت و 23 دقیقه می‌باشد که در لوح دانش توسط محمودرضا سازواری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 250,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش علوم و فنون ادبی 1 پایه دهم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی